Voor de derde keer op Thijs!!!! (met fotos!!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:07

Milkaatjuh schreef:
Ik zie bij bijna niemand dit commentaar. Bij heel weining mensen maar! Ik heb dit comentaar ook nooit gehad op mijn haflinger!

ik zeg het er altijd bij als ik antwoord op een topic als de ruiter geen cap draagt.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 16:55

Ik zie het echt bijna bij niemand hoor Knipoog

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:47

Ik vind het voor een derde keer er al goed uit zien. Ga zo door zou ik zeggen.

Btw, ik krijg ook nooit commentaar over het feit dat ik geen cap op heb thuis in de bak.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:06

Over de cap-kwestie maken mensen zich hier zo snel druk om... LAAT gewoon!! Iedereen zijn/haar eigen keuze!!! Het is HAAR hoofd, als zij daar net wat luchtiger mee omgaat dan Iemand anders met zijn/haar hoofd, so be it!!

Assiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:07

Over dat cap-gedoe (ik hoop dat ik de ALLERALLERALLER laatste ben die het er nu nog over heeft!!!!) ik heb al gezegd dat ik weer een cap ga kopen. Ook denk ik dat sommigen zich heel druk maken over het feit dat er een KANS is dat de ander op zn hoofd valt en dan ook nog eens iets kapot gaat. Dat kan ik me voorstellen!! Maar is het nodig om ruzie te maken over het feit dat iemand onveilig wil rijden en dus zonder cap rijdt? Ik denk dat hij of zij (ik duz ook) heel goed weet waar hij mee bezig is en dus ook beseft dat hij of zij zn nek kan breken!!

Ik heb nog een paar keer op Thijs gereden en het gaat echt heel goed!! Ik probeer binnekort met hem buiten te rijden omdat hij het buiten erg leuk vind (hij is het ook al gewent met de koets enzo) en in de bak saai. Ik merk dat hij zijn best niet meer wil doen terwijl als ik met de wagen rijdt kan ik zelfs van hem verlangen dat hij aan de teugel gaat lopen!! Binnekort maar eens proberen duz...

Ik neem de teugels wel aan omdat hij moet gaan leren reageren op mijn voeten. Dat klinkt heel raar maar ik zal het even uitleggen: Hij kent alle teugelhulpen al door het feit dat we ook met de koets rijden. Op deze manier kan ik hem sturen en tegelijk proberen te laten reageren op mijn voeten. Hij heeft daar erge moeite mee (ook met drijven) dus probeer ik het zo en met mijn stem. Hij begint nu al behoorlijk te reageren op mijn benen duz hij gaat hard vooruit!! Ik hoop aan het eind van de week een klein rondje (10 min) buiten te maken!!

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:36

hey gaaf dat het zo goed gaat! Charlie liep ook voor de wagen en dat heeft met beenhulpen echt veel geholpen! Hij vond het ook saai in de bak! Haha!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:46

Zal wel komen omdat ze altijd op de weg zijn gewent Knipoog

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:57

vooral longeren vind ie ernstig... dan gaat ie alle kanten op behalve de goede! maar dat gaat bij jullie wel goed zo te zien!