eindelijk fotos van siglavy (lippizanerHENGST)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:14

zowhee das een mooi paardje ! heb je toev allig nog meer foto's dat je moeder hem rijd ?? dat ziet er namelijk echt heel goed uit !

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:10

nee sorry heb niet meer fotos op de pc staan moet er nog een keer maken maar mn ma houdt niet van fotos......
en regine we gaan er nooit mee naar keuringen enzo voor mn moeder is het meer een hobby dan een sport....

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:21

wouw wat een mooie paard je zeg
moie foto's
groetjes petroes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:29

Zat trouwens even in je profiel te kijken en vind je beenhouding iegenlijk nergens goed, vaak zelfs erg slecht, maar die hakken heb je van je moeder als ik die foto's zo bekijk. Die doet het ook.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:46

nou dat van mn moeder zal wel meevallen want daar is het me nog nooit opgevallen
EN OVER MIJ HEB IK ZELF OOK AL GEZEGD... en dat daar geen opmerkingen over hoefde te komen omdat ik daar aan aan het werken ben.....

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 00:46

rosso schreef:
WHAHAHA,volgens mij is iedereen met dat commentaar gewoon stront jaloers dat jij op zo een geweldig paard mag rijden!!!
Ik vind hem helemaal super,en misschien ziet alles er niet helemaal perfect uit,maar dan heb je toch nog leuk wat om te trainen/oefenen??
Laat iedereen maar banketstaaflen,het is een super paard om te zien,en jij mag er toch maar even lekker op rijden!!
Ik hoop dat je moeder nog vaak even weg is voor je,hi hi

groetjes rosso

Ik sluit me bij rosso aan.

Kijk eerst naar jezelf voordat je commentaar geef op een ander zijn/haar houding. Er zijn maar heel weinig mensen die echt een correcte houding en zit hebben. Mijn houding is ook niet goed, ik zit er niet mee en mijn paard ook niet. Wat maak het nu uit dat ze haar benen optrekt, ze heeft lol met de Lipi van haar ma. Ziet er toppie uit hoor. OK dan!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:00

Nou jaloers ben ik zeker niet en ik zeg ook niet dat mijn houding geweldig is. Maar een slechte/minder goede houding verstoort wel het plaatje en ik kan dan niet zeggen dat het er super uitziet. Daarbij is het soms ook gewoon een tip.........en je kent bokt, als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's .
Het paard vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik hou niet van dat soort type paarden.

xdominiquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:24

manzano schreef:
Nou jaloers ben ik zeker niet en ik zeg ook niet dat mijn houding geweldig is. Maar een slechte/minder goede houding verstoort wel het plaatje en ik kan dan niet zeggen dat het er super uitziet. Daarbij is het soms ook gewoon een tip.........en je kent bokt, als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's .
Het paard vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik hou niet van dat soort type paarden.

ze zegt toch dat ze zelf ook al weet dat haar houding niet perfect is ... wat loop je dan te zeuren!!!! en idd, niemand heeft bijna een super goede houding en ze rijd er toch niet elke dag op !!!
Jij houdt niet van dit soort paarden en ik niet van fjorden en gelderse !!!! Schijnheilig

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:29

manzano schreef:

Dit is dus typsich bokt.. Iemand plaatst foto's omdat diegene trots en blij is omdat ze op het paard van dr moeder mocht rijden, en omdat ze blij is met wat ze allemaal kan met het paard, en dan moet het weer afgekraakt worden, omdat ze een slechte beenhouding heeft. En dat is ook wel zo, en het is ook niet erg als het opgemerkt word, en er wat van gezegt word, maar dat kan ook af en toe wat vriendelijker, en op een gegeven moment weet ze het wel, zeker als ze zelf al gezegt heeft dat ze daar aan werkt.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:31

En dan moet ik erbij zeggen dat ik vind dat je op de laatste foto's in je profiel al een ietsje betere beenhouding hebt.. Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:32

Ik wilde ook helemaal niet op haar zelf en op haar houding reageren. Het ging me meer om de reactie dat als mensen iets zeggen wat niet positief is dat ze dan meteen jaloers zijn. Daar ben ik het niet mee eens.

En wat ik zeg is: als je een beetje bekend bent op bokt weet je dat iedereen alles tot in den treure blijft herhalen. Is het niet over je benen, dan is het wel over je handen of over een cap. Ik zou zeggen trek je er niets van aan en rij lekker door. Vooral niet op in gaan. Daar zijn al zoveel topics mee verpest en dat is zonde. Gewoon doen waar je plezier in hebt.

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:26

ik vind het een geweldig paard...
vind dat je het goed doet en die foto's waar je moeder rijd zijn ook gaaf..
ik ben stiekum wel jaloers hoor..

molentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:06

ik vind het een mooi paardje, maar waar zijn ze manen??? ik kan ze niet vinden of zien Verward ja het kan ook aan mij liggen maar het zal wel. ja sorry dat ik het zeg maar je moet idd iets aan je benen doen. beugels op de bal van je voet en hakken uitdrukken. verder zijn het hele leuke en mooie foto's Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 15:14

Halleluja.. díe is wit! Mooi hoor! Leuk paard!

En ik zag dat je op Manege Liesbosch rijdt? Ben ik ook wel eens geweest, mijn instructrice heeft daar ook een tijdje lesgegeven Lachen. Bianca, zegt die naam je iets? Knipoog

anoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:47

wauw!!!! wat een stoer paard! echt super mooi!! :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:58

xdominiquex schreef:
Jij houdt niet van dit soort paarden en ik niet van fjorden en gelderse !!!! Schijnheilig

Dat hoeft ook niet Tong uitsteken. Ik hou wel van meer paarden dan dat trouwens, alleen rijd ik daar niet op. Maar ik vind het vriendelijker om te zeggen dat het niet mijn type paard is, dan om te zeggen dat ik het geen mooi paard vind. Tjonge jonge!!!
Misschien is het wel een mooie lipizaner, maar daar weet ik niks van, dus dan kan ik er niks over zeggen en doe ik dat dus ook niet.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 18:00

Maar blijkbaar kan niemand hier lezen. Ik had het niet over de topicstarter in het bijzonder, maar meer in het algemeen dat een minder mooie houding een mooi plaatje verstoord en dat ik vind dat als mensen daar wat over zeggen dat dat niet meteen jaloezie betekent. Maar goed......... lezen is soms een beetje teveel gevraagd.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 19:08

I know I know I know I know I know I know
mn beenhouding is slecht daar wordt aan gewerkt kijk maar in mn profiel....

en maak er nou geen ruzie over maar geef tips of opmerkingen met iets anders nieuws of zinnigs.........

Tinne: jaja ik ken bianca wel...... doe dr de groetjes maar.... (van laura van toy-story dan weet ze het misschien wel) Ik heb een paar keer bij haar mee gereden maar nooit echt gelest.......

In ieder geval degene die toch ondanks dat de rest moeilijk doet leuke opmerkingen of zinnige opmerkingen geeft heel erg bedankt

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 19:57

jullie mogen allemaal nog wel reageren hoor haha want krijg nou ineens helemaal geen reacties meer

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:55

Haha, je hebt anders al heel wat meer reacties gehad dan ik in mijn topics krijg hoor! *LOL*

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 23:59

ja maar omdat ik effe zo bot uit de hoek kwam dacht ik dat ik het wel erbij mocht zeggen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 09:17

Zo typisch dat als iemand commentaar geeft wat niet helemaal is wat er gehoord mag worden, dan is iemand jaloers... Verward

Grappig paard

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 15:14

Ik vind het er erg mooi uit zien en van je been ligging is het al gezegt, ben ik het ook mee eens, maar kan dat paard ook nog normaal lopen? Ik heb ook even in je profiel gespiekt maar ik zie nergens foto's van een normaal stappend/dravent/galoperend paard

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:50

Wat een gaaf paard Kwijl:~
Inderdaad zonde van die manen dat zou hem echt af maken Knipoog

Ik ga niks zeggen over je houding, mijn houding is super bagger..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:46

jaja hij kan ook gewoon normaal lopen maar dan worden het zoveel fotos op mn profiel dat ik de mooiste of speciaalste uitgezocht heb... ik heb er namelijk genoeg maar dan wordt het zon lange lijst... vandaar
(edit!!! er staan er ook een paar op waar hij gewoon draaft hoor.... dus kwestie van goed kijken haha)
Afbeelding
nog een gewoon in stap
Afbeelding
en lekker aan een aangeleund teugeltje

ohja en van die manen is idd echt zonde maarja wattie niet heeft kan je er moeilijk aan maken....
Laatst bijgewerkt door laulau85 op 10-11-04 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt