Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rosso schreef:WHAHAHA,volgens mij is iedereen met dat commentaar gewoon stront jaloers dat jij op zo een geweldig paard mag rijden!!!
Ik vind hem helemaal super,en misschien ziet alles er niet helemaal perfect uit,maar dan heb je toch nog leuk wat om te trainen/oefenen??
Laat iedereen maar banketstaaflen,het is een super paard om te zien,en jij mag er toch maar even lekker op rijden!!
Ik hoop dat je moeder nog vaak even weg is voor je,hi hi
groetjes rosso
.manzano schreef:Nou jaloers ben ik zeker niet en ik zeg ook niet dat mijn houding geweldig is. Maar een slechte/minder goede houding verstoort wel het plaatje en ik kan dan niet zeggen dat het er super uitziet. Daarbij is het soms ook gewoon een tip.........en je kent bokt, als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's.
Het paard vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik hou niet van dat soort type paarden.
... wat loop je dan te zeuren!!!! en idd, niemand heeft bijna een super goede houding en ze rijd er toch niet elke dag op !!!
manzano schreef:Nou jaloers ben ik zeker niet en ik zeg ook niet dat mijn houding geweldig is. Maar een slechte/minder goede houding verstoort wel het plaatje en ik kan dan niet zeggen dat het er super uitziet. Daarbij is het soms ook gewoon een tip.........en je kent bokt, als je niet tegen commentaar kan, plaats dan geen foto's.
Het paard vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik hou niet van dat soort type paarden.
xdominiquex schreef:Jij houdt niet van dit soort paarden en ik niet van fjorden en gelderse !!!!
. Ik hou wel van meer paarden dan dat trouwens, alleen rijd ik daar niet op. Maar ik vind het vriendelijker om te zeggen dat het niet mijn type paard is, dan om te zeggen dat ik het geen mooi paard vind. Tjonge jonge!!!