Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kimmie_girl schreef:hmmm mies zijn niet de beste foto`s van jou en tegulia?!
Ik vind dat je meer met de camera bezig ben dan met teguil maar teguil is ook een moeilijk paardje dat zei je zelf.
ik zelf weet het niet maar het zijn moment opnamen,
Ik hoop snel betere foto`s te zien.
niet over de kwaliteit maar over je houding etc,
groetjes kim

teqil_mikey schreef:ik weet niet wat jij ziet maar kijk maar is naar me vorige topics tequil loopt stukken beter en ik ben al stukken beter gaan zitten dus ik weet niet waar jou comentaar op slaat

Kieffertje schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is mijn commentaar al gegeven.
Allereerst vind ik het een beetje gevaarlijk dat je met gymschoenen rijdt. Zeker als je je hak optrekt kan dat erg gevaarlijk zijn. Probeer schoenen te vinden met een hakje. Verder vind ik het beeld ook wat gespannen (is al vaker gezegd). Iets meer van achter naar voren rijden. In je armen is spanning te zien, probeer ze iets meer te ontspannen en je schouders los te laten. Tot slot: Je zal niet veel geld vinden in de bak, dus kijk maar gewoon naar voren
.

MarJoo_ schreef:Ze geeft alleen maar commentaar waar je om vroeg hoor

Kimmie_girl schreef:hmmm mies zijn niet de beste foto`s van jou en tegulia?!
teqil_mikey schreef:het zijn tot nu toe idd mijn beste foto's ze gaat al stukken beter lopen want jullie misschien niet kunnen zien dus ik vind het een erg sarcastische opmerking van je hoor voor mij gevoel zeg je gewoon: het ziet er niet uit!
en bedankt he

alhoewel het wel vaak nuttig commentaar is.
lizjuhh schreef:ik vind dat het geheel er erg gespannen uitziet, EN doe een cap op! En het komt bij mij ook over alsof je echtop de camera aan het letten bent en niet op je pony, als ik les heb kijk ik ook niet de hele tijd mn instructrice aan?!

Ukster schreef:het kan ook jolly zijn die je bij van egmond heb zien staan, die heeft ook bij groeneboom gestaan en lijkt veel op deze pony
maar je kan verwachten hier op bokt dat je veel commentaar krijgt over je rijden. hoe goed je het zelf ook vindt.
als je andere topics beetje leest kan je dat zo weten
ik maak dan ook nooit een topic met rijfoto's omdat ik weet dat ik een lading commentaar krijgalhoewel het wel vaak nuttig commentaar is.
maar dat is toch bij reijerbos? waarom rijd je dan niet gewoon mee inde lessen daar. ik denk dat je pony daar nog beter van gaat lopen en het zal helpen.
ik vind het er leuk uitzien. en met veel oefenen zal de spanning er ook wel af zijn.

Tulandro schreef:Ik zal ook nog maar wat rijtechnische opmerkingen maken, over je rug etc weet je wel, tequil heeft best een kort nekje, en daardoor moeilijk met lengte te rijden. Je moet echt proberen neerwaarts te rijden, lekker laag en dan pas gaan oprichten.