Rijfoto's Tequila *Commentaar welkom*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:47

ze mag wel wat ontspannender lopen! als ze eenmaal meer ontspannen loopt, kan ze misschien ook wat dieper aan de teugel...
verder vind ik dat je er wel netjes opzit!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:25

hmmm mies zijn niet de beste foto`s van jou en tegulia?!

Ik vind dat je meer met de camera bezig ben dan met teguil maar teguil is ook een moeilijk paardje dat zei je zelf.
ik zelf weet het niet maar het zijn moment opnamen,
Ik hoop snel betere foto`s te zien.
niet over de kwaliteit maar over je houding etc,
groetjes kim

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 12:22

Kimmie_girl schreef:

Ik vind dat je meer met de camera bezig ben dan met teguil maar teguil is ook een moeilijk paardje dat zei je zelf.
ik zelf weet het niet maar het zijn moment opnamen,
Ik hoop snel betere foto`s te zien.
niet over de kwaliteit maar over je houding etc,
groetjes kim

ik weet niet wat jij ziet maar kijk maar is naar me vorige topics tequil loopt stukken beter en ik ben al stukken beter gaan zitten dus ik weet niet waar jou comentaar op slaat en over die camera ik kijk idd naar de camera als je me vorige berichten had gelezen had je geweten dat ik daar al antwoord op gegeven had maar omdat jij het ben zal ik het nog even doen Knipoog
ik had het met steffanie over me dat ik me hakken uit moest drukken vandaar dat ik naar de camera keek

maar toch bedankt voor je bericht Haha!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:30

teqil_mikey schreef:
ik weet niet wat jij ziet maar kijk maar is naar me vorige topics tequil loopt stukken beter en ik ben al stukken beter gaan zitten dus ik weet niet waar jou comentaar op slaat

Ze geeft alleen maar commentaar waar je om vroeg hoor Knipoog

voor de rest vind ik het er netjes uit zien, alleen ik vind wel, in de grote bak die foto's vind ik wel netter Lachen

Ik vind het zó koel hoe jou haar danst Vork

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 12:34

Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is mijn commentaar al gegeven.

Allereerst vind ik het een beetje gevaarlijk dat je met gymschoenen rijdt. Zeker als je je hak optrekt kan dat erg gevaarlijk zijn. Probeer schoenen te vinden met een hakje. Verder vind ik het beeld ook wat gespannen (is al vaker gezegd). Iets meer van achter naar voren rijden. In je armen is spanning te zien, probeer ze iets meer te ontspannen en je schouders los te laten. Tot slot: Je zal niet veel geld vinden in de bak, dus kijk maar gewoon naar voren Tong uitsteken

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 12:41

Kieffertje schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is mijn commentaar al gegeven.

Allereerst vind ik het een beetje gevaarlijk dat je met gymschoenen rijdt. Zeker als je je hak optrekt kan dat erg gevaarlijk zijn. Probeer schoenen te vinden met een hakje. Verder vind ik het beeld ook wat gespannen (is al vaker gezegd). Iets meer van achter naar voren rijden. In je armen is spanning te zien, probeer ze iets meer te ontspannen en je schouders los te laten. Tot slot: Je zal niet veel geld vinden in de bak, dus kijk maar gewoon naar voren Tong uitsteken

whha bedank voor je bericht ja de meesten dingen zijn al gezegt zoals van me hakken en van me schoenen ik reed met schoenen omdat mijn laarsen naar makerij zijn voor een rits en ik had even geen andere ik kan gelukkig me laasen weer ophalen Haha!.
en idd ik zit erg gespannen maar daar heb ik nu goed aan gewerkt ze loopt nu al een stuk ontspanner ik zal binnen kort nieuwe foto's maken dan kunnen jullie zien dat ik er hard aan gewerkt heb

bedankt allemaal Haha!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 13:27

MarJoo_ schreef:
Ze geeft alleen maar commentaar waar je om vroeg hoor Knipoog

ik vind het ook niet erg om commentaar te krijgen waar ik iets aan heb maar het commentaar van kim slaat werkelijk nergens op! alles wat zij zei heeft iedereeen me al verteld net als dat gedoe van die camera. Als ze dat gelezen had had ze dat kunnen begrijpen. En mischien vinden jullie dat ze daar beter liep, maar op deze foto's liep ze 10 keer beter. Enne.. kim.. je loopt hier wel over iedereen zijn houding te zeuren maar aan jouw houding mag ook wel gewerkt worden want ik zit op deze foto's aardig recht vind ik.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 13:32

Kimmie_girl schreef:

het zijn tot nu toe idd mijn beste foto's ze gaat al stukken beter lopen want jullie misschien niet kunnen zien dus ik vind het een erg sarcastische opmerking van je hoor voor mij gevoel zeg je gewoon: het ziet er niet uit!
en bedankt he Scheve mond

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:14

Mies doe eens rustig joh Knipoog Als je zelf maar vind dat het goed gaat, maakt het toch niet uit wat anderen ervan vinden. Ik heb je nog nooit in t echt op Teqil zien rijden dus ik weet ook niet of ze beter loopt als eerst. Maar ik vind deze foto's er wel netter uitzien als die anderen Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:05

ik zeg niet dat het er niet uit ziet ik bedoel alleen dat ik je veel beter heb zien rijden met teqil..
Maar het zijn moment opnamens..
enne Aan mijn houding wordt idd gewerkt en is al veel beter dus.
snel foto`s van mij kan je daar op los gaan>!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:07

Je vroeg zelf om commentaar mies, en je weet hoe bokt is.. of het nou Kim is of iemand anders

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:10

teqil_mikey schreef:
het zijn tot nu toe idd mijn beste foto's ze gaat al stukken beter lopen want jullie misschien niet kunnen zien dus ik vind het een erg sarcastische opmerking van je hoor voor mij gevoel zeg je gewoon: het ziet er niet uit!
en bedankt he Scheve mond

Nee wij kunnen dat inderdaad niet zien omdat dit foto's zijn. En je vroeg commentaar op die foto's en die geeft kim ook. En trouwens, Je kan beter alleen 10 keer gehoord hebben dan 1 keer niet..

Kim bedoelt het alleen maar goed, en ik heb je idd gisteren zien rijden mies en het ging goed vond ik hoor! Maar je kan niet zo makkelijk oordelen op een foto Lachen
Dus de mensen hier geven alleen commentaar over wat ze zien, en dan zeg jij idd; want jullie misschien niet kunnen zien.
Dus dan kunnen zij niet weten dat ze zonder die foto's nog beter loopt Knipoog

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:16

ik vind dat het geheel er erg gespannen uitziet, EN doe een cap op! En het komt bij mij ook over alsof je echtop de camera aan het letten bent en niet op je pony, als ik les heb kijk ik ook niet de hele tijd mn instructrice aan?!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 00:53

hey leuke foto's
heeft tequila niet bij van egmond gestaan??
ze lijkt er iig wel veel op

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 01:03

het kan ook jolly zijn die je bij van egmond heb zien staan, die heeft ook bij groeneboom gestaan en lijkt veel op deze pony Knipoog

maar je kan verwachten hier op bokt dat je veel commentaar krijgt over je rijden. hoe goed je het zelf ook vindt.
als je andere topics beetje leest kan je dat zo weten Knipoog
ik maak dan ook nooit een topic met rijfoto's omdat ik weet dat ik een lading commentaar krijg Tong uitsteken alhoewel het wel vaak nuttig commentaar is.

maar dat is toch bij reijerbos? waarom rijd je dan niet gewoon mee inde lessen daar. ik denk dat je pony daar nog beter van gaat lopen en het zal helpen.
ik vind het er leuk uitzien. en met veel oefenen zal de spanning er ook wel af zijn.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 02:10

ja jolly kan het ook geweest zijn
naar die had volgens mij meer witte voetjes

nietnicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 02:26

welke namen staan op het papier
van deze,werklustige arabier

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:41

teqil_mikey schreef:
Enne.. kim.. je loopt hier wel over iedereen zijn houding te zeuren maar aan jouw houding mag ook wel gewerkt worden want ik zit op deze foto's aardig recht vind ik.

Dat vind ik echt een hele lage actie.. om zo iemand terug te pakken.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:03

hahaa is inderdaad erg lage actie. het gaat niet bepaald om het karsrecht zitten vind ik, want als jij je stijfrecht probeert te houden dan zit er spanning in je en dan kan je nooit lekker rijden. want je paard neemt die spanning over.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:42

Tulandro schreef:
Dat vind ik echt een hele lage actie.. om zo iemand terug te pakken.

idd. dank je mar Lovers

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 14:43

Ik zal ook nog maar wat rijtechnische opmerkingen maken, over je rug etc weet je wel, tequil heeft best een kort nekje, en daardoor moeilijk met lengte te rijden. Je moet echt proberen neerwaarts te rijden, lekker laag en dan pas gaan oprichten.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 10:50

lizjuhh schreef:
ik vind dat het geheel er erg gespannen uitziet, EN doe een cap op! En het komt bij mij ook over alsof je echtop de camera aan het letten bent en niet op je pony, als ik les heb kijk ik ook niet de hele tijd mn instructrice aan?!

nee dat zeg ik toch ook niet ik hen alleen al 10000x moeten uitleggen waroom ik naar de camera keek Verward
maar ja zeker niet gelezen dan Verward

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 10:54

nietnicks schreef:
welke namen staan op het papier
van deze,werklustige arabier

er zit ook nog haflinger in Haha!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 10:55

Ukster schreef:
het kan ook jolly zijn die je bij van egmond heb zien staan, die heeft ook bij groeneboom gestaan en lijkt veel op deze pony Knipoog

maar je kan verwachten hier op bokt dat je veel commentaar krijgt over je rijden. hoe goed je het zelf ook vindt.
als je andere topics beetje leest kan je dat zo weten Knipoog
ik maak dan ook nooit een topic met rijfoto's omdat ik weet dat ik een lading commentaar krijg Tong uitsteken alhoewel het wel vaak nuttig commentaar is.

maar dat is toch bij reijerbos? waarom rijd je dan niet gewoon mee inde lessen daar. ik denk dat je pony daar nog beter van gaat lopen en het zal helpen.
ik vind het er leuk uitzien. en met veel oefenen zal de spanning er ook wel af zijn.

ik vind het ook niet erg om commentaar te krijgen alleen 1000 x het zelfde aan horen gaat me erg vervelen Knipoog

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 10:56

Tulandro schreef:
Ik zal ook nog maar wat rijtechnische opmerkingen maken, over je rug etc weet je wel, tequil heeft best een kort nekje, en daardoor moeilijk met lengte te rijden. Je moet echt proberen neerwaarts te rijden, lekker laag en dan pas gaan oprichten.

tequil loopt zo gewoon ik kan haar niet dieper krijgen daar heb ik altijd in de les toen al aan gewerkt maar dat lukt niet bij haaren me rug ja ik weet het ik heb een erg holle rug gehad vroeger wat nu al aardig goed is gekomen Knipoog
nog iets aan werken en het is weer beter