amigo@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:36

amigootje schreef:
..
en dan mag ik lekker penny zijn, en meschien een laag nivo hebben...
maar vind het erg raar dat je het er bij haalt !!! dat vind ik pas laag !
maar goed..

Le-zen.... Knipoog
Die woorden waren in reactie op Christi.
Heb jou nergens penny genoemd, en nergens 'laag' niveau.

Men ze!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 23:42

dan las ik het idd verkeerd !!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:43

amigootje schreef:
sorry dat ik het zeg, maar wat een rare mensen hier op bokt zeg !

Nee jij spoort helemaal?? Wat een opmerking zeg! En dat terwijl het je toch op een hele fatsoenlijke manier beschreven wordt.

Sorry hoor, maar toen je deze foto's plaatste, had je deze opmerkingen kunnen verwachten. Lijkt mij een sterk verhaal dat je deze opmerkingen alleen van bokkers krijgt.

Ik vind je pony absoluut een schatje, maar ik hoop voor het mannetje dat je snel begint met dat mennen. Dat je een passend zadel hebt, is leuk, maar denk dat je dat beter kan verkopen, rijden op deze pony, lijkt mij niet meer mogelijk

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:38

Britty schreef:
Nee jij spoort helemaal?? Wat een opmerking zeg! En dat terwijl het je toch op een hele fatsoenlijke manier beschreven wordt.

Sorry hoor, maar toen je deze foto's plaatste, had je deze opmerkingen kunnen verwachten. Lijkt mij een sterk verhaal dat je deze opmerkingen alleen van bokkers krijgt.

Ik vind je pony absoluut een schatje, maar ik hoop voor het mannetje dat je snel begint met dat mennen. Dat je een passend zadel hebt, is leuk, maar denk dat je dat beter kan verkopen, rijden op deze pony, lijkt mij niet meer mogelijk

ik ben het wel een beetje met danielle eens hoor! dat gezeur van iedereen! en het is niet te verwachten dat iedereen op zo'n manier gaat lopen zeiken over hoe je met je pony omgaat, wij komen van zadelkamer en zijn gewend dingen op een aardigere manier te verwoorden dan dat hier wordt gedaan. het plaatje is misschien niet mooi, maar de combinatie is perfect!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:51

Tja wat zal ik zeggen. Ik reed zelf een jaar of 3 geleden ook wel eens één keer op een welshje van 1.30 (zelf +- 1.60 en 45 kg). maar ik vond het gehobbeld punt 1 niet fijn, en als ik mezelf in de spiegel zag vond ik het ondanks dat ik ook niet zwaar was, het er toch wel zielig uitzien.
Maar zoals je al hebt gezegd, het is jouw pony, jij bent er de baas over. maar je moet niet zeggen dat de mensen op bokt raar zijn, terwijl ze commentaar geven als jij het vraagt. en zeg nou zelf, je had kunnen verwachten dat ze zouden zeggen dat het geen gezicht was.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:54

Daphne_Oxo schreef:
Ik denk dat je pony zelf wel aangeeft wanneer hij/zij er last van heeft!
En zoals ik de foto's hier zo zie, is dat niet het geval! Hij ziet er gewoon lekker vrolijk uit!

Idd! Volgens mij valt het best wel mee, iig leuke pony!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:59

Het is een smalle pony, en jij staat daar niet echt mooi bij ook ben je te groot.
en mischien wle bjna te zwaar...

MelanievsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:39

horsewisper schreef:
en mischien wle bjna te zwaar...

Sorry hoor maar hoe kan jij dat nou zeggen achter je computer Schijnheilig

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:00

Je bent misschien wel wat lang voor hem, maar als je zeker weet van jezelf dat je niet te zwaar bent, wat maakt het dan uit of het er mooi plaatje is of niet, als jullie samen maar plezier hebben!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 00:45

het si echt een hele mooie pony echt een plaatje!!!
maar wees eerlijk te groot ben je wel!
en je groeit ook nog en je groeit harder dan je pony!
verder is er wel veel commentaar gegeven en ga ik er niet verder op door.
het is een cool beest. echt een plaatje.
ik ben verliefd op je pony!

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:43

Citaat:
en je groeit ook nog en je groeit harder dan je pony!

sorry maar dat vind ik echt een beetje dom klinken.....
ik denk dat ze wel heel erg blij zou zijn als ze nu nog zou groeien, maar normaal gesproken groei je na je 18e niet echt meer zo hard....en zeker niet harder dan je pony..
en aangezien ze bijna 20 is....? nee lijkt me niet waarschijnlijk dat ze nog zal groeien....hooguit in de breedte Tong uitsteken (haha nee hoor daantje...=grapje Haha! )

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:15

suuzjeflipje schreef:
sorry maar dat vind ik echt een beetje dom klinken.....
ik denk dat ze wel heel erg blij zou zijn als ze nu nog zou groeien, maar normaal gesproken groei je na je 18e niet echt meer zo hard....en zeker niet harder dan je pony..
en aangezien ze bijna 20 is....? nee lijkt me niet waarschijnlijk dat ze nog zal groeien....hooguit in de breedte Tong uitsteken (haha nee hoor daantje...=grapje Haha! )

Nou ik ben ook 20 en ik groei ook nog!
en ik kan ook niet raden dat ze 20 is!

Samanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:26

Nou ik vind je zeker niet TE groot Knipoog Ik vind het een leuk beessie en ik vind jullie een leuke combinatie!!
Ikzelf heb ook een pony en ik was ook altijd bang dat ik te groot zou zijn maar ik heb al verschillenden wedstrijden gereden en ik kreeg alleen maar complumenten!
Bij mij op stal staat er ook een pony en die meid daavan is vrij lang maar zeker niet te zwaar maar die zijn zo leuk samen! Dat paard is altijd vrolijk en ze scheuren wat af samen!!

Roxy20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:43

Ik snap dit absoluut niet al dat gezeur. Laat Daan gewoon in haar waarde met Amigo. Ze hebben het heel leuk met elkaar en ik ken ze ook al erg lang. Zie ze bijna elke dag en kan dat beter beoordelen dat andere die haar niet kennen. Ze is zeker niet te zwaar voor die pony. Ik ben ook 20 en groei al 2 jaar niet meer dus het is onzin dat je na je 20e nog zal groeien. (het kan maar normaal is het niet) Op zo een manier wil iemand met een pony niet eens meer foto's plaatsen. Je word van alle kanten aangevallen. Ik denk dat een DA beter kan beoordelen of dit wel of niet kan dan iedereen hier.

Daan gewoon doorgaan je bent goed bezig!

XXX

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:46

Dit is een kinder pony, voor meisjes tot 11 jaar ofzo? Niet voor zo'n ouder kind.
En volgens mij krijgt die snel been problemen of iets aan zijn rug...

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:21

Leuk paardje *LOL*..
Lijkt alleen dat je een beetje aan het trekken bent aan zijn mond! ( maar kan ook zo lijken!

En in je profiels staat dat je als het door gaat dat paardje op de foto ook krijgt worm iet meteen een grootere dan? als j er toch nog eentje bij mag!

Maar goed veel plezier verder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:48

Ten eerste; wat een leuk paardje! *LOL*

Je bent er wel te groot voor, dat weet je zelf ook wel, maar ik denk niet dat de pony er last van heeft. Zolang jij netjes kan zitten en je benen stil kan houden (en dus niet met je benen tegen de benen van je pony aankomt)) kan het best hoor vind ik. Zelf spreek ik uit ervaring, ik reed ook een Welshje en dat plaatje was ongeveer netzo.

En om kleine ponytjes wat te leren moet je er soms wel eens een 'te groot' iemand opzetten. Hele kleine ruitertjes zullen niet genoeg ervaring hebben om zo'n ponytje goed te rijden, vandaar dat veel kleine pony's ook niet goed ingereden zijn (gebeurt dus vaak door kleine kinderen die weinig tot geen ervaring hebben, maar dat doen omdat zij er nog op passen).

Lachen

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:58

amigootje schreef:
ze neus riem moet idd straker.. maar omdat er geen gaatjes meer bij kunnen. moet ik een ander hoofdstel kopen. in ieder geval een kleine neusriem ! !!

Ik zou zeker de neusriem NIET strakker doen.....
Het geheel ziet er(mischien momentopname) vrij gespannen uit.
Probeer eerst rijtechnisch iets op te lossen voordat je grijpt naar dichtsnoeren van zijn snuit.
Je moet 2 vingers onder de neusriem kunnen stoppen....

AL_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:58

fresco schreef:
het is idd géén gezicht!
maar ik denk dat de pony er niet veel last van heeft...

Hier ben ik het een klein beetje mee eens. Het is niet echt mooi, een grotere pony zou misschien beter bij je passen. Ik denk ook dat jij daar profijt van zult hebben. De pony heeft er zeker geen last van, het is een super leuk beetsje Vingers aflikken

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:42

Daphne_Oxo schreef:
Ik denk dat je pony zelf wel aangeeft wanneer hij/zij er last van heeft!
En zoals ik de foto's hier zo zie, is dat niet het geval!

Hoe weet jij dan de pony er geen last van heeft? Mijn pony heeft 3 jaar met enorme pijn intensief getraint, gesprongen en gecrosst. Pas na jaar 3 liet ze iets merken. voorheen was er nooit wat aan te zien, niet kreupel ofzo, geen raar gedrag.

Pony's laten vaak niet zien dat ze pijn hebben, of het niet fijn vinden. De meeste gaan door tot dat ze kapot zijn.

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:37

Super mooie pony Kwijl
En verder geen ik geen commentaar. Maar ik ben het wel met veel reacties eens.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:45

Volgens mij is het zo wel mooi geweest.
Iedereen heeft z'n zegje kunnen doen en de reacties komen allemaal op hetzelfde neer.
Laten we het hier maar bij laten Knipoog