Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Taaclover schreef:Oke, als jullie Jolanda zo laag bij de grond willen houden doe dat gerust
Het gaat hier immers om de foto´s van Guus en daar is niets op aan te merken
Taaclover"]
[quote="Sorane schreef:Maar wie zegt mij dat dat foto's van dat kampioenschap zijn?

[/quote]Citaat:'Het oprichten van "GuusjesFanclub" online begon eigenlijk als een bedankje: Iedereen vond het zo uniek dat een fjord Z2 dressuurkampioen werd en ik kreeg daar zo veel leuke reacties op dat ik besloot een fanclub voor mijn fjord 'Guusje' op te richten. En zeg nou zelf, hij verdiend het (elke hardwerkende pony verdiend een fanclub toch?).
Samsam schreef:Kun je slaapverwekkend vinden, maar is nogal een verschilletje!! en DAT kun je nou net niet zien aan de kleur van het rozet!

Samsam schreef:Start ze officieel?
Voor mij zijn er maar twee kampioenschappen, de Provincionale/Regionale en de Nederlandse.
Maar dat kan ik me niet voorstellen, omdat ik daar niets van heb gehoord er op het net niets over is te vinden.
Dus is het een ander "kampioenschap" geweest waarschijnlijk en dat kan werkelijk alles zijn!
Samsam schreef:
Voor mij zijn er maar twee kampioenschappen, de Provincionale/Regionale en de Nederlandse.
Volgens mij heeft ze tot vorig jaar of 2 jaar geleden officiele wedstrijden gereden?
), en dat zag er goed uit, leuke ontspannen demo, en vorig jaar op Paard Ahoy, maar dat was een verschrikking om naar te kijken
: een en al spanning en verzet, sporen die in de flanken uitkwamen, geen prettig beeld!liberty schreef:Je hebt ook nog zoiets al Kringkampioenschappen... Er staat me wel iets van bij dat ze een keer kampioen is geweest, weet alleen niet met wat en hoeVolgens mij heeft ze tot vorig jaar of 2 jaar geleden officiele wedstrijden gereden?
Verder ben ik het heel veel met Lielle eens
Ow ja, en is Guusje 1.50 hoog? Dat geloof ik niet.. Hij is kleiner.