Verziek lekker je pony,dan word ze nog erger en dan heb je geen keus meer...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vivanes schreef:is prima, ik ga fijn verder met "verzieken"
maar tobilover, ik zou jou graag eens zien rijden, ik verwacht echt een sterruiter.... ben benieuwd
siets schreef:ik vind dit er echt niet vriendelijk uitzien... Mijn fjord is manegepony geweest, heeft altijd met haar hoofd omhoog gelopen, en ik ben 8 jaar bezig geweest om haar 'normaal' nageeflijk te rijden. Nu een jaar later loopt ze erg netjes voor een 23-jarige pony. Je kan mij niet vertellen dat jij al 9 jaar op deze pony rijdt....zul je het toch een keer

vivanes schreef:weetje, jullie zoeken je het allemaal maar uit. bij jullie is het echt zo, aaaah wat zielig.... nou sorry hoor.
jullie merken het vanzelf wel een keer als je zo'n rotzak van een paard als ik heb. maar dat zal voor jullie geen probleem zijn, zulke sterruiters als jullie kunnen elk paard aan....
Je noemt je paard een rotzak?? ik denk niet dat jij dat paard waard bent. wie noemt zijn paard een rotzak! zo'n paard wil liefde geen ruiter met een pessoa bit. die alleen maar denkt dar haar pony aan de teugel moet lopen
Citaat:arme pony?????? slaat nergens op!
en wat is mis met sporen????
Citaat:misschien zijn fjorden wel 2 als ze worden ingereden.....
van het onrijden zelf weet ik niets van. ze was net ingereden toen ik haar kocht
Citaat:is prima, ik ga fijn verder met "verzieken"
maar tobilover, ik zou jou graag eens zien rijden, ik verwacht echt een sterruiter.... ben benieuwd
bliksemluver schreef:gaat nogal moeilijk haar fjord is nog maar 4! zal nu wel 4.5 wezen ongeveer maar ze is er dus al 1.5 jaar mee bezig haar pony aan de teugel te rijden.... lekker hoor een fjord groeit vaak nog lang door enzo zowieso vind ik het dan al fout in het begin van ht 3e jaar te gaan inrijden. ik weet dat je dat zelf niet gedaan heb hoor maar dan ga je toch niet je paard gelijk aan de teugel rijden?
, en ze geeft de 'normale' manier nu al op. Kun je zien wat voor zwakke ruiter je dan in feite bent. Vind het echt zonde van de fjord, want een beetje itch balm voor de zomerexceem, en een geduldige ruiter zouden een superfjordje van hem maken!!!! 
Zhivago schreef:Opbouwend commentaar heeft zo te zien geen nut dus het enige wat ik zeg:
M'n mond doet nu al pijn...
Wel leuk paardje