bart bles springt over auto!!!!!!!met een 5jarige

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:04

Watch_Me schreef:
waarom doen mensen dit?
als dat paardje een misstap zet dan valt ie te pletter:(
je doet het paard er toch geen plezier mee of zit ik fout??

En met een gewone hindernis gaat het altijd goed? Dan moeten ze dat ook afschaffen!!!

Tja, Tyrza zoekt de spanning nu in de dressuur................ die vind dit natuurlijk al lang neit spannend meer!

*LOL*

stalbles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 16:03

tjah er zit altijd een risico aan maar bart weet wat hij doet
en wat ik al zei hij zal nooit een paard daarvoor gebreuken als hij niet zeker weet of het paard het kan dus ik vind dat als eventing en crossen m,ogen dan moet dit ook kunnen en als je goed kijkt kijkt t paard behoorlijk vrolijk dus die zal t wel naar zijn zin hebben gehad

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:10

Gaaf hoor ik heb 'm in drachten 2 meter zien springen dit is een stukje lager daarnaast glijd zo'n moterkap wel dooor hoorje paard zal er bij een misstap niet al te veel aan overhouden maar of de eiegnaar van de auto zo blij zal zijn *LOL* welk paard is dit?

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:10

Ik zou het nog geen eens willen proberen ook al heb ik het lef ervoor.Ik zou ook niet willen weten als het niet gelukt was Scheve mond

jacob112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:15

Het leven bestaat nou eenmaal uit gevaarlijke dingen, sommige komen onverwachts op je pad, sommige zoek je zelf op. Denk dat een onervaren persoon dit niet doet! Een paard kan op dit soort dingen een kwetsuur op lopen, maar ook door vele andere dingen of momenten.
Denk ik Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:14

Ik vind het wel gave foto's.
Heb ooit Alice met Argus over een oplegger zien klappen, dat was nog ietsje pietsje breder. Zelf hou ik het maar op een cincocento waar ik per ongeluk in een drafje overheen vloog. (klerewijf remde te laat en mijn paard reageerde door eroverheen te springen)

_ortiz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:19

ik vind het wel heel knap maar ik zou het zeldf niet durfen

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:25

zow ik zou het ook nooit durfen
ik vindt het wel gevaarlijk...

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:25

maar wel knap hoor~!

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:44

Oeeh, daar krijg je volgensmij echt een kick van als je daar over komt!
Maar of ik het zou durven Nagelbijten / Gniffelen denk het niet Haha!
Wel een x in de springles over een muur van vuilnis containers gesprongen, maar dat was alleen hoog, niet hoog en breed.

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:36

stalbles schreef:
tjah er zit altijd een risico aan maar bart weet wat hij doet
en wat ik al zei hij zal nooit een paard daarvoor gebreuken als hij niet zeker weet of het paard het kan dus ik vind dat als eventing en crossen m,ogen dan moet dit ook kunnen en als je goed kijkt kijkt t paard behoorlijk vrolijk dus die zal t wel naar zijn zin hebben gehad

Daar gaat het juist om... Hij weet wat hij doet... Het paard hoeft maar een mispas te maken....
En vrolijk kijken... tuurlijk, dat paard vindt springen leuk.. dat heeft er niks mee met het feit dat het paard het waarschijnlijk niet meer naverteld als er iets fout was gegaan... beetje naief allemaal.. sorry...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 17:31

En valt die auto dan ook om als het paard hem aantikt??

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:04

omg Bloos! echt niet normaal zeg!
super!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:31

manzano schreef:
En valt die auto dan ook om als het paard hem aantikt??

Deze opmerking is goehoed Haha! !!!

Een balkje valt eraf....ik moet me toch niet gaan nadenken over wat er kan gebeuren als het paard struikeld/fout uitkomt en in de auto land(lekker die glazen ramen
)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:33

Het is iig handig als hij op de weg aan de kletter gaat Haha! Haha! Haha!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:02

Hahaha heeft Bart weer wat aparts Tong uitsteken

Ziet er wel stoer uit zeg Haha!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:08

machie schreef:
klopt, maar afgelopen 2 jaar hadden ze een hindernis tusse de auto's gezet, dus hoefden de paarden niet over de auto's te springen...

Wel erg leipe foto's!
Dit doe ik dus niet Haha!

ja jullie hebben gelijk *LOL* gaan jullie dit jaar weer? ik ben zeker van de partij! ( en rijden jullie de dag ernaa ook de military na?)

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:43

Eenvriend van me doet dat ook wel eens op shows enzo, vind het elke keer weer doodeng om te zien, maar tis nog nooit fout gegaan

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:18

ik vind het wel gevaarlijk maar als ze weten wat ze doen oke dan ..*LOL*
zelf zou ik het nooit doen te veel risico en het paard had idd zen oortjes naar voren.. dus het zou wel goed zitten.
het zorgt in iedergeval wel voor leuke foto's ziet er onwijs gaaf uit !! Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:23

Ik vind het levensgevaarlijk... Ongeacht of ze weten wat ze doen, blijven het vooralsnog altijd paarden die ook een misstap kunnen maken Boos!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:54

en laatst hadden mensen nog commentaar op psycho-horse dat hij een L parcours met een 5 jarige wou springen en hierover zegt dus niemand iets?
beetje met 2 maten meten he Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:46

griebels schreef:
Ik vind het levensgevaarlijk... Ongeacht of ze weten wat ze doen, blijven het vooralsnog altijd paarden die ook een misstap kunnen maken Boos!

Mee eens!!!
Las net iemand die zei dat zo'n moterkap glad is enzo, maar als dat paard valt gaat ie dwars door de voorruit .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:53

Nimber schreef:
Gaaf hoor ik heb 'm in drachten 2 meter zien springen dit is een stukje lager daarnaast glijd zo'n moterkap wel dooor hoorje paard zal er bij een misstap niet al te veel aan overhouden maar of de eiegnaar van de auto zo blij zal zijn *LOL* welk paard is dit?

hoe dood is zon dier als tie een stuk glas aan zijn nek in krijgt? en die kans is bijzonder groot als ze vallen...

en een snee doet aardig pijn, maar aangezien t paard t overleeft als hij al zo zou vallen (wat ik tenzeerste betwijfel mja) denkt dus niemand meer aan al de pijn wat het dier heeft?

ik vind t spectaculair maar heel onverantwoord! of de ruiter nu weet wat hij doet of niet.

en wat betreft die eigenaar van de auto: denk dat bartje dan mag afdokken Knipoog

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:55

gaaf hoor... dat paard barst ook vast van de zelfvertrouwn Tong uitsteken ik zal het niet durven als ik een paard zou zijn Clown maar goed.. knap hoor Tong uitsteken blijkbaar niet zo bang dat als de balk eraf ging, dat hij dan op die mooie redelijk nieuwe auto zal landen Tong uitsteken)

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:22

Dat wil ik ook kunnen!! Haha!