Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MissJ schreef:Ik vind dit maar een raar verhaal.
Toen bekend werd dat hij een hartritmestoornis had zet de ts allerlei smileys in haar berichten, terwijl zoiets mijns insziens niet echt grappig is.
Verder vind ik de prijs die je voor hem vraagt ronduit belachelijk.
Jij hebt hem gratis gehad, en in die paar maanden kost hij je geen 2000 euro.
Ik vind 2000 euro een behoorlijk bedrag voor een pony, en hij is niet eens gezond.
Ik zou graag nog een reactie van de ts zien.

zal voor jou ook niet makkelijk zijn! 
Citaat:castratie, hoefsmid, wormenkuren, zadels hoofdstel etc, trailerhuur om hem op te halen al die dingeetjes bij elkaar komen op een behoorlijk bedrag uit hoor, maar buiten dat, excpresso is meer waar dan 0,00 euries

het moet niet gekker worden!!! En ik heb toch echt liever een goed paard zonder papier dan één met een kwaal van de allerbeste afstamming!!!!!!! En ik blijf bij mn mening dat ik het veel te duur vind, als ik kijk wat mijn paard al heeft gekost moet hij wel 30.000 euro opbrengen maar hij is dat gewoon niet waard(in geld iig, voor mij natuurlijk onbetaalbaar) Ik vraag me echt af of dit paardje heen en weer gesleept moet en mag worden. Er zijn niet veel mensen met goede bedoelingen die een paardje met kwaal kopen!!!!