fotootjes van mijn poging tot rijden na 2 maanden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:16

ja je raakt toch gehecht aan zo'n beessie he...Knipoog

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:52

mobick schreef:
ja je raakt toch gehecht aan zo'n beessie he...Knipoog

Maar ze verkoopt hem nu weer...

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:59

Hm ik wil niet vervelend doen hoor, maar waarom doe je hem niet weg tegen kostprijs?? Je hebt verteld dat je hem hebt gekregen en vraagt nu zelf € 2000,= Vind ik een flinke prijs voor een paardje met een gebrek!!! En wie zegt jou dat er oprechte mensen op afkomen, zou mij niet verbazen hem nu een keer bij een endurance tegen te komen. Er zijn helaas té veel mensen die een paard alleen voor het rijden hebben en geen rekening houden met het dier. En meestal zijn dit ook nog zeer goede toneelspelers. Bedenk goed wat je doet!!!!!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 10:33

Ik twijfelde of ik het neer zou moeten zetten, dat ik deze advertentie had gezien.
Ik vind namelijk dat ze aardig wat geld vraagt voor een beestje wat ze gratis heeft gehad, eigenlijk.
En ik vind het erg banketstaaf voor het beestje als het op deze manier heen en weer gesleept wordt.
Ik wou dat ik 'm kon kopen (vind 'm erg leuk) maar waarschijnlijk wil ik toch ook endurance gaan doen...

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:49

Carlaa schreef:
Maar ze verkoopt hem nu weer...

Vandaar ook de 'knipoog' achter mijn bericht.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:52

leuk hoor! misschien je handen iets dichter bij elkaar Schijnheilig

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:17

mobick schreef:
Vandaar ook de 'knipoog' achter mijn bericht.

Whoops! Bloos

Als hij al in de endurance terecht komt hebben de vets dat snel genoeg door hoor! Dat is juist het mooie ervan.
Maar ja, andere takken van de sport kunnen inderdaad een aardig risico zijn voor dit diertje...

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:22

Wat een super mooi paard!

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:46

Ach wat zielig voor dat beestje, kan ik alleen maar zeggen. Ik hoop dat ie een leuk plekje krijgt waar mensen hem wel op prijs stellen en niet zullen overeisen.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:52

jammer dat sommige paarden zo geen en weer geslepen worden, net als deze... vind het allemaal maar een raar gedoe

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:26

Kan het begrijpen dat je Expresso verkoopt, maar dan had je hem niet beter terug naar de vorige eigenaar gedaan?
Ach over de prijs, je vraagt er niet overdreven veel voor (maar denk niet dat je em voor deze prijs kwijt raakt..), gezien zijn afstamming en wat er nog mee gedaan kan worden, vind ik...

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:32

Wat een prachtige arab zeg!!
Supermooi Kwijl

San_Suuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 15:01

haaj
wat een super mooi arabiertje Lovers Kwijl
egt mooi
heb je hem al lang?zag toevallig van de week die foto's nog op marktplaats
Groetjes Sanne

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:14

Ik vind dit maar een raar verhaal.
Toen bekend werd dat hij een hartritmestoornis had zet de ts allerlei smileys in haar berichten, terwijl zoiets mijns insziens niet echt grappig is.
Verder vind ik de prijs die je voor hem vraagt ronduit belachelijk.
Jij hebt hem gratis gehad, en in die paar maanden kost hij je geen 2000 euro.
Ik vind 2000 euro een behoorlijk bedrag voor een pony, en hij is niet eens gezond.
Ik zou graag nog een reactie van de ts zien.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:20

Sjee, jammer dat je m toch weg ( moet) doen, ik vind het een hele aansprekende pony om te zien.

Wellicht geinteresseerd in inruil?

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:31

expresso schreef:
idd had ik liever een top gezond paard maar er valt nog genoeg mee te beleven en mocht hij voor mijn plannen in de toekomst toch tekortschieten ken ik hem altijd verkopen maar dan op een eerlijke manier Knipoog

Toch is ze hier wel open over geweest....

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:18

MissJ schreef:
Ik vind dit maar een raar verhaal.
Toen bekend werd dat hij een hartritmestoornis had zet de ts allerlei smileys in haar berichten, terwijl zoiets mijns insziens niet echt grappig is.
Verder vind ik de prijs die je voor hem vraagt ronduit belachelijk.
Jij hebt hem gratis gehad, en in die paar maanden kost hij je geen 2000 euro.
Ik vind 2000 euro een behoorlijk bedrag voor een pony, en hij is niet eens gezond.
Ik zou graag nog een reactie van de ts zien.

precies !

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:52

ik vind het ook een beeeeeetje vreemd dat je hem gratis krijgt en dan voor 2000 weer weg gaat doen. ik zou zowiezo van niemand een gratis paard aannemen, dan is er meestal iets mis mee. maar wat jij wilt, gewoon verkopen voor 2000, maar als bekend wordt dat je hem gratis hebt gekregen krijg je problemen met die mensen hoor!

Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 09:21

Zonde van zo n mooi aansprekend paardje
Jammer dat de vorige eigenaresse het niet eerlijk verteld heeft.
Je zal wel een goede beslissing voor jezelf hebben genomen om hem weer te verkopen.
Ik hoop alleen dat het paardje een goed adres krijgt en dat hij daar lekker kan blijven staan en nog een leuk leventje krijgt met buitenritjes ed. En niet aldoor verhuist

En over dat ze er nu 2000 euro voor vraagt, dat moet ze zelf weten, maar idd het is veel geld voor een pony dat niet gezond is. De mensen verwisselen de euro en de gulden teken nog wel eens Clown

Sterkte ermee Ach gut zal voor jou ook niet makkelijk zijn!

Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 09:36

En wat ik nog wou zeggen....ze heeft natuurlijk best wel onkosten gehad aan het paard, zoals de castratie, misschien dat dat een gedeelte de reden is waarom ze er toch geld voor wil vragen.
Stel je eens voor dat je net een paard hebt gekocht, je bent super trots en laat je foto s zien, en dan komt er opeens iemand met de mededeling dat hij niet goed is....
Hoe voel je je dan..........

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:53

Ik vind als ze er 2000 voor kan krijgen, moet ze dat doen! Het getuigd van potenciele kopers gelijk dat ze echt het beste met dat paardje voor hebben.

Naar de oude eigenaresse kon niet, want die had geen stalling en geld etc meer.

Ook heeft de Ts aangegeven wedstrijden te willen rijden, ik denk dat ze een beetje overdonderd was dat ze de pony gratis kreeg en nu ze er goed over nagedacht heeft, ze toch heeft besloten hem te verkopen aan iemand die alleen recreatief rijd.

Ik vind het een verstandige keuze, ze heeft immers er niet om gevraagd. Voor het paardje is het ook beter als hij een ruiter krijgt zonder wedstrijd ambities!

Dus expresso veel succes met de verkoop!

expresso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 12:50

Beste allemaal in dit topic,
sommige reacties vallen me een beetje tegen, al heeft iedereen een eigen mening... Ik heb er zelf ook 100x over moeten nadenken om hem weg te doen, het liefst had ik m gewoon terug aan de eigenaar gegeven, maar die had geen stalling, geen geld etc, en dan was hij waarschijnlijk weer doorverkocht aan iemand zonder erbij te vertellen over zn hartkwaal. Ik heb al eerder gezegt dat het mijn ambitie was om vaak wedstrijden te gan rijden en daarvoor moet je toch flink trainen. Dit kan gewoon niet voor expresso en zou t erg zielig vinden als ik dit wel zou gaan doen. Ik wil het beestje gewoon een toekomst geven met iemand die lekker met hem naar buiten wil gaan etc. Het is voor het beestje ook niet leuk dat hij weg moet, en voor mij ook niet, maar ik denk dat hij het dan wel beter zal krijgen. ik zocht een paard voor dressuur, dacht dat te krijgen maar dat viel dus tegen. Hij staat nu op mp voor iemand die recreatief wil rijden, een heel andere doelgroep dus. En natuurlijk hoop ik met een hand op mn hart dat hij ook goed terecht komt. Dus het was echt niet mijn bedoeling om ff snel een paard te kopen en oh hij bevalt niet ik doe m weer weg. want het is echt een mega schat, maar door de oneerlijkheid van die vorige eigenaar zit ik wel met een paard dat niet aan mijn wensen kan voldoen. waren die mensen eerlijk geweest had ik hem niet gekocht.
dus hoop dat sommige van jullie een beetje aardiger kunnen reageren, ik begrijp jullie reactie maar zo heb ik het dus niet bedoeld.

en wat de prijd betreft 2000 is hoog maar onthoud dat het wel een paard is met een zeer goed stamboek. en 2000 is maar eeen vraagprijs, dit hoef ik er ook niet voor te hebben, liever een goed baasje etc. hij stond na 4 dagen t.e.a.b. en toen had ik dit topic ook nog niet gelezen. En ik mag hem dan wel gratis hebben gehad dat heoft nog niet te betekenen dat hij ook 0,00 euro hoeft op te brengen? Hij heeft me zowieso 6 maanden stalling gekocht, castratie, hoefsmid, wormenkuren, zadels hoofdstel etc, trailerhuur om hem op te halen al die dingeetjes bij elkaar komen op een behoorlijk bedrag uit hoor, maar buiten dat, excpresso is meer waar dan 0,00 euries Knipoog

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:33

Citaat:
castratie, hoefsmid, wormenkuren, zadels hoofdstel etc, trailerhuur om hem op te halen al die dingeetjes bij elkaar komen op een behoorlijk bedrag uit hoor, maar buiten dat, excpresso is meer waar dan 0,00 euries

wat jammer dat je hem hebt laten castreren, anders had het misschien nog een dekhengst kunnen worden Lachen

Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:47

hihi, denkhengst...... Verward dat kost ook wel enige inspanning hoor Haha!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:56

Ja hoor een dekhengst met een hartkwaal Boos! het moet niet gekker worden!!! En ik heb toch echt liever een goed paard zonder papier dan één met een kwaal van de allerbeste afstamming!!!!!!! En ik blijf bij mn mening dat ik het veel te duur vind, als ik kijk wat mijn paard al heeft gekost moet hij wel 30.000 euro opbrengen maar hij is dat gewoon niet waard(in geld iig, voor mij natuurlijk onbetaalbaar) Ik vraag me echt af of dit paardje heen en weer gesleept moet en mag worden. Er zijn niet veel mensen met goede bedoelingen die een paardje met kwaal kopen!!!! Boos!