Levy schreef:Nee,nee, nee, dit is niet DAT paard Kayla.
Deze hebben we van Anky omdat ze hem niet aankon.
Painthim Blacky heet ie....
Wat moet ik betalen voor dekgeld???
Ziet er mooi uit en de zit is heel netjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoukie schreef:Ohw Levy, wat ziet Blacky er goed uit! Hij ziet er zooooo veel handzamer uit bij jullie, bij Anky vond ik hem maar eng hoor! De amazone heeft hem duidelijk getemd!!!
Netjes Lydiia, gaat het met de spieren? Je lijkt toch redelijk stevig te zitten, ziet er goed uit
Th0mas schreef:je rijd netjes alleen je schoudertjes moet nog iets naar achteren
en nog beterschapk begreep niet helemaal dat die paard 8 plaatsen gebroken is
Citaat:Hierna heeft de zwarte arabische hengst Lydiia er helaas afgegooid en heeft ze drie benen gebroken op minsten 8 plaatsen.
yokie schreef:Ik heb veel poetservaring, 45 euro EN een heeeeel goed huis met heeeeeel veel liefde
Lydiia schreef:Maar maar? Hoeveel kilo weeg jij en hoe lang ben jij?
Want dat is ook belangrijk om te weten natuurlijk....
En welke borstels heb jij???
) hengst verzorg ik met de allerallerbeste borstels. Allemaal in 't blauw. yokie schreef:... ik haak af; MissJ maakte de terechte opmerking dat ik al een paard heb. En aangezien dat ook al een hengst is... Kan ik niet nog eentje huisvesten. Hoe graag ik als penny dat ook zou willen; en dan voor iedere hengst zijn eigen kudde erbij sparen (of vragen aan mijn ouders). Maar als MissJ 'm krijgt, mag ik 'm dan wel af en toe komen temmen??
Mijn eigen wilde () hengst verzorg ik met de allerallerbeste borstels. Allemaal in 't blauw.