Licor bij AdB

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:50

Ontzettend mooi paard, zo zie ik ze het liefst! V.w.b. de foto's, dat zijn momentopnames. Je voelt zelf het beste of het goed ging of niet. Ik heb een keer een les gehad, waar mensen vonden dat het paard niet goed liep, maar waarbij ik mijn paard nog nooit zo ontspannen had gehad tijdens het rijden.

Misschien een beetje off-topic, maar ik ben heel nieuwsgierig. Die foto met dat "tuitlipje", waarom doen paarden dat onder het rijden? Ik zag het namelijk ook heel veel op het NK in Nijmegen.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:00

Ik vind het een prachtig paard, en jullie zijn een leuke combinatie.
maar dat neemt niet weg, dat ik de foto's er niet ontspannen uit vind zien, en het lijkt dat je alleen maar veel in zn mond trekt. ADB ken ik niet,
althans niet zo dat ik veel van hem gezien heb, dus mijn mening staat los van het feit wie je instructie is.

veel succes verder, en ik hoop dat het later wel ontspannen word en er mooi uit gaat zien.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:43

wauw zeg!!!!
Ik lees er veel over de laatste tijd en de methode spreekt mij erg aan.
Misschien moet ik toch maar eens op cursus gaan maar zoveel setjes heb ik niet Haha! Tong uitsteken

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:08

Ik heb mooiere foto's van Licor gezien. Sorry, maar ik vind het er absoluut niet lekker uitzien.

Jokky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:46

wat issie mooi Kwijl die foto's zijn momentopnames, dus kan ik er niks van zeggen kwa kritiek plus ik ken jouw paard niet
AdB geeft goed les hè? mijn haflingr heeft er ook een maand gestaan en hij heeft ons echt geholpen (ze liep nl. eerst prut en toen we d'r kwamen ophalen na een maand en een les volgden liep ze super!)

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:05

Tinusje schreef:

Misschien een beetje off-topic, maar ik ben heel nieuwsgierig. Die foto met dat "tuitlipje", waarom doen paarden dat onder het rijden? Ik zag het namelijk ook heel veel op het NK in Nijmegen.

Vaak is het een teken dat ze geconcentreerd zijn