nieuwe foto's van mij op fastwind

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

caranthir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:40

Rustig maar, ik heb ook foto's geplaatst en naast een paar leuke reacties kreeg ik ook een hoop kritiek. Maar die was verder niet onaardig gezegd. Ze gaven tips om het te verbeteren en het werkte nog ook. Iedereen zegt toch ook dat het een leuke pony is (vind ik ook) en geeft tips om te verbeteren. Niemand zegt dat het ronduit slecht is, maar beter kan altijd, zelfs bij Anky oid.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 19:42

caranthir schreef:
Rustig maar, ik heb ook foto's geplaatst en naast een paar leuke reacties kreeg ik ook een hoop kritiek. Maar die was verder niet onaardig gezegd. Ze gaven tips om het te verbeteren en het werkte nog ook. Iedereen zegt toch ook dat het een leuke pony is (vind ik ook) en geeft tips om te verbeteren. Niemand zegt dat het ronduit slecht is, maar beter kan altijd, zelfs bij Anky oid.

sorry maar ik kan er ook niks aan doen..ik ben nog al kwaad enzo want me verzorg pony word verkocht dus ik word snel boos enzo
het spijt me dat ik zo boos tegen je deed enzo en tegen die anderen... Verdrietig Huilen

caranthir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:44

Bij deze ben je vergeven OK dan! Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 19:44

caranthir schreef:
Bij deze ben je vergeven OK dan! Haha!

okee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 02:53

fasty_lover schreef:
sorry maar ik kan er ook niks aan doen..ik ben nog al kwaad enzo want me verzorg pony word verkocht dus ik word snel boos enzo
het spijt me dat ik zo boos tegen je deed enzo en tegen die anderen... Verdrietig Huilen

Waarvoor word hij verkocht ?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:42

Aaah jammer dat hij nou verkocht word, het zag er best netjes uit, op een paar "schoonheidsfoutjes na" (maar die zijn hier al genoeg genoemdn Knipoog) Heel sund, want het is echt een mooie pony!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 14:41

ShannaY schreef:
Waarvoor word hij verkocht ?

nou hij bokt heel gemeen en zo maar het ging een hele tijd goed want in het begin was hij ook heel de tijd vervelend en zo en toen hadden we hem een kans gegeven
maar pas ben ik er best hard van af gevallen en toen deed me arm best pijn en pas is me zus er ook afgevallen nou als jij die bokken zou zien zou jij hem ook wel verkopen hij kan zo gemeen bokken enzo
maar ik vind het gewoon zo jammer want op stal is hij super lief en zo
maar ja ik wil nog wel langer leven
dus daarom verkopen we hem

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 14:42

Mareska schreef:
Aaah jammer dat hij nou verkocht word, het zag er best netjes uit, op een paar "schoonheidsfoutjes na" (maar die zijn hier al genoeg genoemdn Knipoog) Heel sund, want het is echt een mooie pony!

dankje en het is ook een schat van een pony op stal alleen met rijden niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:59

Eerlijk gezegd zie ik hem nooit bokken, alleen schrikken en dan opzij springen. Maar goed, een beetje sneu om die pony daarvoor weg te doen. Dan zou ik Bob eigenlijk direct naar de slacht moeten brengen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 10:34

Hij schrikt idd wel vaak, maar hij kan ook gemeen bokken hoor! Voor jou en jouw zus is het niet erg, jullie kunnen wel aardig blijven zitten maar zijn eigenaresse is natuurlijk een beginner, en dan moet je wel een rustige pony hebben. Ik vind de foto's er over het algemeen wel goed uitzien, pony is volgens mij vaak tegen het been? Klopt dat? Ik vind zelf dat je er iets te groot voor ben om netjes te zitten, daarom verschuiven je benen ook aardig mee. Koopt ze weer een nieuwe pony?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:12

Wat was er trouwens mis met die ze daarvoor had ?
En misschien als de eigenaresse les neemt, leert ze wat weer.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:25

Go shannaY Haha! Het is echt wel een leuke pony maar niet geschikt voor de eigenaresse.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 16:38

ShannaY schreef:
Eerlijk gezegd zie ik hem nooit bokken, alleen schrikken en dan opzij springen. Maar goed, een beetje sneu om die pony daarvoor weg te doen. Dan zou ik Bob eigenlijk direct naar de slacht moeten brengen.

maar dan heb jij hem nog nooit zien bokken

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 16:42

Tulandro schreef:
Hij schrikt idd wel vaak, maar hij kan ook gemeen bokken hoor! Voor jou en jouw zus is het niet erg, jullie kunnen wel aardig blijven zitten maar zijn eigenaresse is natuurlijk een beginner, en dan moet je wel een rustige pony hebben. Ik vind de foto's er over het algemeen wel goed uitzien, pony is volgens mij vaak tegen het been? Klopt dat? Ik vind zelf dat je er iets te groot voor ben om netjes te zitten, daarom verschuiven je benen ook aardig mee. Koopt ze weer een nieuwe pony?

ja ze koopt een nieuwe ja maar toen zij hem kocht zij dat baasje van ja hij is heel braaf enzo en toen had ze hem 3 maanden op proef en toen zij ik al van ik wil der niet meer op enzo en hij moet weg maar me zus die wou door op hem..als hij weg was geweest hadden we dit nooit gehad want me zus was best wel hard van hem afgevallen en als hij een bok geeft dan vliegt hij gewoon en hij blijft zo lang door gaan tot je er af valt

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 16:43

ShannaY schreef:
Wat was er trouwens mis met die ze daarvoor had ?
En misschien als de eigenaresse les neemt, leert ze wat weer.

shadow bedoel je???
die was afgekeurd fastwind eigenlijk ook maar die heeft ze gehouden best wel raar Verward

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:49

Waarop was fastwind afgekeurd dan, of weet je het niet?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:31

fasty_lover schreef:
ik heb nog nooit met hem in het oostenpark gereden
ik denk dat het iemand anders was haha Tong uitsteken

uhm dat parkie bij reyerbos bedoel ik. Clown

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 22:10

Avanti schreef:
uhm dat parkie bij reyerbos bedoel ik. Clown

oh dat kan wel ik heb jou eigenlijk nog nooit gezien Bloos
heb jij een pony zo ja hoe ziet hij er ongeveer dan uit?? Lachen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 22:11

Tulandro schreef:
Waarop was fastwind afgekeurd dan, of weet je het niet?

op ze benen volgens mij maar hij was de 1e keer afgekeurd en de 2e keer goed maar volgens mij mag dat nooit 2x maar ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:03

Als ik haar was, wat ik erg verstandig vind, zou ik eerst eens wat lessen nemen, op stal, op die manier raakt ze vertrouwd met paarden en vind ze misschien wat meer haar balans, en koopt ze dan een andere.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 08:25

ShannaY schreef:
Als ik haar was, wat ik erg verstandig vind, zou ik eerst eens wat lessen nemen, op stal, op die manier raakt ze vertrouwd met paarden en vind ze misschien wat meer haar balans, en koopt ze dan een andere.

ja...daar heb je gelijk in maar ze wil hem zo snel mogelijk weg doen zij ze Verward

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:43

fasty_lover schreef:
oh dat kan wel ik heb jou eigenlijk nog nooit gezien Bloos
heb jij een pony zo ja hoe ziet hij er ongeveer dan uit?? Lachen

Zie profiel! Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 18:24

Avanti schreef:
Zie profiel! Haha!

o dat kan wel ja
leuke pony trouwens Haha! Knipoog

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:36

leuke foto's
al het commentaar is al geleverd dus daar neem ik de moeite niet meer voor. Ik ben het wel eens met wat hierboven is gezegd, een spoor is alleen voor een stil gecontroleerd been. Misschien dat je nu je pony niet prikt maar je volgende paardje misschien wel

over die eigenaar. Inderdaad mensen zouden eerst eens goed les moeten krijgen en hebben gehad voordat je een paard kopen.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 20:31

ze had al een paar keer in een les gereden op de manege paarden en had met haar eigen pony ook wel eens een lesje genomen maar hij is gewoon te moeilijk voor haar hij heeft gewoon iemand nodig die hem goed kan rijden en aapakken zelfs me zus blijft niet op hem zitten en die kan aardig goed rijden Lachen