Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, we zien een stevig iemand op een paard en daar wordt over gepraat. Neem een willekeurig andere topic uit HAW en je hoort alleen iets over houding en zit
. Als een mager iemand met een holle rug rijdt zeg je toch ook niet dat ze moet aan komen omdat het komt omdat ze mager is
. Pubelia je ziet aan de fotos dat het plezier er is en laat alle Ankys hier op bokt dan maar laten zien dat ze het met even veel plezier beter kunnen!!!! 

MarianneR schreef:Of moeten van jullie alle 'dikkerds' (sorry als het oneerbiedig overkomt, zo bedoel ik het niet) op Belgen moeten rijden?
Sjuimpje schreef::O
Wat overdreven zeg...
Reageren jullie ook zo als mensen reageren dat ik mijn beugels langer moet doen, terwijl ik dat niet kan omdat ik geen kruisbanden meer heb?
Sjuimpje schreef::O
Wat overdreven zeg...
Reageren jullie ook zo als mensen reageren dat ik mijn beugels langer moet doen, terwijl ik dat niet kan omdat ik geen kruisbanden meer heb?
Renske20 schreef:niet vervelend bedoeld, maar ik vind het geen leuk plaatje om te zien
het paardje heeft op iedere foto, zelfs tijdens het uitstappen, de oren naar achteren en straalt geen plezier uit.
ook zeg je dat ze bij jou steeds met haar hoofd schud, en bij je instructrice niet, dus misschien zit je haar toch een beetje in de weg?
nou heb ik niets tegen dikkere mensen, een vrouw die ik ken heeft precies jouw figuur en rijdt op hun tinkerhengst die 1.52 is
dat paard is inmiddels 6 en heeft er nu wel lol in
toen hij 4 was zat ze er weleens op, en toen had hij er ook meer moeite mee, hij liep wel, maar net als dit paardje, continue die oren naar achteren
weet niet hoe oud dit paardje is, maar as ze wat jonger is dan is het wellicht een idee om er tijdelijk een lichter persoon mee te laten rijden
is ze wel al uitgegroeid, tsja dan zou ik eens kijken of ze meer plezier heeft met een lichter persoon op haar rug
tinkers zijn wel sterk maar 1.40 is nou weer niet echt heel erg groot....
nog even iets anders, wat ik hier ook al zag staan: paardrijden is een sport, dan mag de ruiter er zelf ook wat meer als een sportief persoon uitzien, maar dat bedoel ik meer voor de wedstrijdruiters....
slechter kunnen rijden!
meid ik zou z dressuur kunnen rijden maar je pony moet het ook kunnen! en een body bulder is ook ergens begonnen kon ook dik zijn geweest zou die dan ook nooit op wedstrijden mogen van jou? je moet toch iets doen aan sport?en mijn pony is toevallig verkeerd ingereden. ze is allang uitgegroeit ze is 8 jaar en 1 jaar zadelmak en verkeerd dus ingereden! vandaar dat ze haar hoofd schud(word steeds minder).
Pellie schreef:ik dacht dat achteruit stekende oortjes een teken van attentie was? dat ze op hun ruiter letten?
Ik heb net even mijn eigen topic hier bekeken maar op geen enkele foto heeft Gam zijn oren naar voren en ik ben toch écht niet te zwaar voor hem... wel een last maar dan anders haha!
) of naar voren, naar achteren zie je zelden of nooit bij een paard dat het naar zn zin heeft