maar waarom heb je 1 bandage om ??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dat meisje trouwens ook. Ik rij ook op geen makkelijk paard maar ik mag helemaal geen teugeldruk geven alleen een beetje aanleunig op de buitenteugel en me binnen been opvangen op het buitenbeen enzo maar binnenhand ontspannen en je handen boven de manenkam houden ik weet dat dit heel lastig is, Maar je begint het verschil al te merken en te zien bij die van mij mischien moet je deze tip opvolgen
miekelover schreef:ik kan wel bandageren maar dat klitteband van die bandages is niet zo meer heel zeg maar hij plak niet zo goed meer. maar ik zal de volgende keer er op letten

miekelover schreef:ben net op stal geweest en ik had het gevraagd op stal over haar handen en toen zeiden dat dat hoorde op wedstrijd zie je dat ook. niet je handen hoog houden maar lang
LindaV schreef:Die foto's in mijn profiel zijn idd van marco:) Lief paardje is het toch he:)
Zit nog een beetje te stinkmodder.. Heb geen flauw idee hoe ik een foto erop moet zetten...

LindaV schreef:Gaan we weer samen op het voetbalveld rijden..