Fabiënne1 schreef:Ja waarschijnlijk wel, want als je eenmaal een instructrice hebt waar je op vertrouwd dan neem je daar veel van aan..
En als je er zelf geen ervaring mee hebt helemaal.
Precies.
Altijd beter dan roekeloos dingen van bokkers aannemen. Hier probeer ik niet mee te zeggen dat het nutteloze tips zijn.
Zoals al eerder gezegd is het erg vaak tegen INkie gezegd, met veel foto's als toelichting.
Als zij er verder niets mee doet, klaar, dan hebben jullie het tenminste geprobeerd.
Hopelijk kunnen we de discussie nu stop zetten voordat haar topic op slot gaat, en zien we snel weer fijne foto's met een trensje!

maar (ik kan het niet laten sorry) je krijgt hier echt geen 264236748163297412 verschillende adviezen, je krijgt er nl slechts 2: 3% die vind dat de hack goed hangt en 97% die zegt dat hij te laag hangt. Nu zeg ik niet dat je hem daarom maar meteen hoger moet hangen maar je kan er toch eens over nadenken? (en/of eventueel bespreken met je instructrice en je er verder in verdiepen?) Misschien loopt je paardje zelfs nog beter als die hack wel correct hangt
)