There I fly (and) again!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:41

hahaahahahaha! gewedige filmpjes!

jij kan zoin het leger! Jij kan goed tijgeren over de grond!

hoop dat je je niet teveel pijn hebt gedaan! Ach gut

beauhanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:27

Ik ben blij dat je je niet hebt bezeerd!! Gewoon volhouden he!Ik heb ook zo een explosief beestje, helemaal herkenbaar voor mij! Succes ermee! OK dan!
Ik had nog een vraag, hoe heb dat filmpje erop gezet? wil ook namelijk ook doen! Cheese!

beauhanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:27

Ik ben blij dat je je niet hebt bezeerd!! Gewoon volhouden he!Ik heb ook zo een explosief beestje, helemaal herkenbaar voor mij! Succes ermee! OK dan!
Ik had nog een vraag, hoe heb dat filmpje erop gezet? wil ook namelijk ook doen! Cheese!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:16

wat een vervelend paard!!
vind wel dat je je een beetje makkelijk laat vallen Bloos maar kan ik natuurlijk niet oordelen

Cupid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 09:39

Nimmedor schreef:
wat een vervelend paard!!
vind wel dat je je een beetje makkelijk laat vallen Bloos maar kan ik natuurlijk niet oordelen

Dat 'makkelijk laten vallen' is het gevolg van twee jaar met een westernzadel rijden. Iedere keer dat ik de knop vast wil pakken blijkt die niet op mijn Wintec-zadeltje te zitten Schijnheilig . Ik ben ook nog steeds op zoek naar een passend westernzadel, maar ik heb tweedehands nog niets passends gevonden en om nou een nieuw zadel op maat te gaan laten maken voor een vierjarige die zich nog behoorlijk aan het ontwikkelen is Scheve mond .

Allemaal bedankt voor de reacties!