Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:48

Inderdaad, niet iedereen heeft de middelen om een D- of E-pony of paard te kopen, te stallen, én te onderhouden. En misschien ook niet de tijd ervoor! Een shet kan je rustig een dag of 2 op het land houden, zonder er iets mee te doen, een pony op stal moet er iedere dag uit! (vind ik)
Ik heb ook een shetje, ik ben 18 jaar, 1.69 m en weeg ongeveer 58 kilo. Denk je dat ik mijn shetje niet rijd? Nou ja, ik spring niet, a)daar vind ik mijn pony te jong voor, en b) als ik ga springen schop ik de balkjes eraf =P Maar hij kan me echt heel goed hebben hoor!
En Margon, ik train mijn eigen shetje, ik rij hem in, en ik maak hem "kindvriendelijk" Wat zou ik moeten doen volgens jou? Mijn eigen paardje niet meer rijden en een meisje wat wél netjes op hem past laten verongelukken? Of hem zelf inrijden, hoewel ik te groot ben (niet eens te zwaar) en het er "niet mooi uitziet" maar vervolgens wel een kindvriendelijke en veilige pony hebben... Wie zou jij een shet laten trainen? En waarom zou ik dan als hij goed getraind is, hem niet verder kunnen rijden? Omdat "het plaatje niet mooi is" Jammer dat mensen zo gericht kunnen zijn op "plaatjes"

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:11

MinX schreef:
Inderdaad, niet iedereen heeft de middelen om een D- of E-pony of paard te kopen, te stallen, én te onderhouden. En misschien ook niet de tijd ervoor! Een shet kan je rustig een dag of 2 op het land houden, zonder er iets mee te doen, een pony op stal moet er iedere dag uit! (vind ik)
Ik heb ook een shetje, ik ben 18 jaar, 1.69 m en weeg ongeveer 58 kilo. Denk je dat ik mijn shetje niet rijd? Nou ja, ik spring niet, a)daar vind ik mijn pony te jong voor, en b) als ik ga springen schop ik de balkjes eraf =P Maar hij kan me echt heel goed hebben hoor!
En Margon, ik train mijn eigen shetje, ik rij hem in, en ik maak hem "kindvriendelijk" Wat zou ik moeten doen volgens jou? Mijn eigen paardje niet meer rijden en een meisje wat wél netjes op hem past laten verongelukken? Of hem zelf inrijden, hoewel ik te groot ben (niet eens te zwaar) en het er "niet mooi uitziet" maar vervolgens wel een kindvriendelijke en veilige pony hebben... Wie zou jij een shet laten trainen? En waarom zou ik dan als hij goed getraind is, hem niet verder kunnen rijden? Omdat "het plaatje niet mooi is" Jammer dat mensen zo gericht kunnen zijn op "plaatjes"

OK dan!

Heel goed.

Clover: jullie zijn een prima stel, en laat ze maar kletsen!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:26

Wat een poepie! zie vaak foto s van jullie en ik vind absoluut niet dat je niet op hem past. Je bent misschien wat lang, maar zeker niet te zwaar!!! Veel plezier met hem Lachen

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:29

Knap van je hoor! Trek je maar niets van die onnuttige negatieve reacties aan.

Al ben je te groot, het gaat toch nog prima en ik vindt het trouwens niet eens stoorend om naar te kijken...

Hopenlijk laat je je niet beinvloeden door die reacties en blijf je gewoon leuk doorgaan.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:34

Gaaf joh, en wat een leuke pony!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:34

Anna-Jelly schreef:
Ik ben het helemaal eens met Margon en Crossmonster legt al precies uit waarom Knipoog

En Siets ik zou je maar een beetje gedeist houden, want wat jij doet slaat ook werkelijk nergens op beetje lopen schelden, kinderachtig Misselijk
Margon had het misschien wat tactischer kunnen zeggen maar hoe je het ook zou zeggen het komt toch op hetzelfde neer....

ik ben het ook wel met margon en crossmonster eens!!!
iedereen zijn eige mening toch?!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:05

Ja hoor, ieder z'n eigen mening, maar als die mening in elk topic van de TS gegeven wordt, kun je je voorstellen dat het dan niet leuk meer is??
1x is wel genoeg.
Tijd om weer een op het ! te klikken....

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:10

Margon, ik denk dat iedereen nu wel weet hoe jij erover denkt.
Laat het dan gewoon rusten.

Algemeen:
Dat gescheld van sommige mensen hier slaat nergens op.
Als je kritiek hebt, onderbouw die dan.
Je hoeft ook niet tig keer achter elkaar je mening te geven, na 1x weet iedereen het wel.
En niet steeds hetzelfde afzeiken, dat is niet leuk voor de topicstarter.
Zo, dat wilde ik even kwijt!

Cloverdale, ziet er leuk uit hoor!
Je bent wel wat groot voor Flame, maar zolang jullie er beide plezier in hebben zie ik het probleem niet.
Ga zo door!:)

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:42

Nou ik hoop dat er nog wel weer foto's van Flame komen, want ik vind het leuke foto's OK dan! Niks mis mee Cool

En volgens mij heeft hij er hartstikke veel lol in Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 15:20

hey leuke reacties Haha!
en minX ... veel plezier met het inrijden van je shet Lachen !!

(waarom het ! )??

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:36

Cloverdale schreef:
hey leuke reacties Haha!

(waarom het ! )??

Vanwege de discussie. Ik vond dat ze wel weer erg negatief over je deden.
Maar goed, als jij het niet wil Haha!

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:54

leuke foto's !!
Zo lang je shet er maar plezier in heeft Knipoog
Ik heb zelf ook 3 shetjes (daar rijd ik af en toe op)
En zo raar ziet dat er niet uit !! Knipoog

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:42

leuk paardjuh hor...hijs wel goed in dpringen zow te zien OK dan!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:09

loez"]
[quote="Anna-Jelly schreef:
Ik ben het helemaal eens met Margon en Crossmonster legt al precies uit waarom Knipoog

En Siets ik zou je maar een beetje gedeist houden, want wat jij doet slaat ook werkelijk nergens op beetje lopen schelden, kinderachtig Misselijk
Margon had het misschien wat tactischer kunnen zeggen maar hoe je het ook zou zeggen het komt toch op hetzelfde neer....

ik ben het ook wel met margon en crossmonster eens!!!
iedereen zijn eige mening toch?!
[/quote]

Ja Loez, iedereen zijn eigen mening, laat mij dan ook in mijn waarde! Wat ik zei is mijn mening! Mijn god, wat zijn Bokkers toch leuk..... Al die ophef over een shetlander, waar zijn jullie mee bezig?

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 19:19

Amanda"]
[quote="Cloverdale schreef:
hey leuke reacties Haha!

(waarom het ! )??

Vanwege de discussie. Ik vond dat ze wel weer erg negatief over je deden.
Maar goed, als jij het niet wil Haha!
[/quote]
hmmm alleen om discussie laat ze lekker verder discusseren... als ze daar blij van worden....
als dat is wat ze willen?

ze berijken er verder toch niks mee Knipoog
als het hun doel is tenminste dat ik stop met rijden....

paardeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:25

Heey, Is dit een officieele wedstrijd?
En hoe oud ben je?
Ik spring namelijk ook met een shet.. vandaar..
Lachen JE shetje ziet er vrolijk uit en heeft veel plezier zo tezien

Ojah, Ik spring,dressuur en bosscross met me shetje.. en het gaat allemaal geweldig!! Ik vind het geweldig dat het allemaal zo goed gaat!

En ik heb ook een andere verzorgshet gehad.. die liep altijd vanzelf aan de teugel.. ook als er zo beginnertje op zit.. die nog niet kan rijden.. echt geweldig hoor want het lukt mij niet met springen Knipoog

en BTW: Margon, Je moet eens wat meer paardenboeken gaan lezen!!
Laatst bijgewerkt door paardeloverr op 18-05-04 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:55

Eerst even voor Cloverdale: Echt heel leuk dat je zo met je shet bezig bent, ik zie veels te veel shetlanders gebruikt worden als grasmaaier terwijl je er heerlijk mee kunt rijden. En dit bewijs jij wel even OK dan!

Over je houding: springen op een shet is moeilijk, maar probeer je knieen wat vaster in het zadel te drukken en je hakken goed uitdrukken, dan ziet het er al een stuk beter uit en vlieg je niet meer zo door het zadel Knipoog Enne zo beroert is je houding niet, het ziet er netjes uit hoor!

En om mee te gaan in de discussie (die hier eigenlijk niet hoort maar goed Scheve mond )
Ik heb zelf ook een shet, die kreeg ik op mn 9e met mijn zus, toen al besloten dat als we te groot werden er een karretje kwam. Die is er ook geweest, maar alleen mennen vind ik nou eenmaal een beetje eentonig. Mijn shet van 22 wordt gewoon 2x per week gelongeerd, 2x gereden en op mooie dagen een buitenrit. En dat rijden is dressuurmatig, en ja ik heb wel de tijd en middelen voor een grotere pony of paard (die heb ik zelfs, omdat ik het rijden op een groter paardje wel mis *LOL* ) maar dan hoef ik die shet toch niet te laten staan? Dan heb ik hem imo voor niks en kan ik hem nu net zo goed wegdoen. Mijn shet zal nooit en te nimmer een grasmaaier worden en ik heb respect voor alle mensen die daar hetzelfde over denken.
Ik weet dat het heel moeilijk is, want je blijft commentaar krijgen. Ik op stal ook, maar als je dan zegt: Stap lekker op je kwpner en kijk er niet naar aub!!! dan houdt t wel op, maar de blikken zeggen altijd genoeg.

Als je het er niet uit vindt zien, open dan lekker een topic erover, kan je daar discusieren, maar ga niet als iemand om commentaar om haar houding vraagt, haar pony af zitten zeiken. Dat komt bij mij hetzelfde over wanneer je een paard hebt met een dunne nek ofzo:Ja je zit wel goed hoor maar het blijft er NIET uitzien, ik zou maar snel een ander paard kopen. Een beetje respect voor ieder zijn eigen keuze op welk paard hij/zij rijdt zeg Boos!

Sorry voor het lange bericht, maar ik kan me hier zo kwaad om maken (krijg zelf al 10 jaar gezeik over me heen)

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:57

leuke foto
cool man dat hoofdstel !!!
ziet er best netjes uit alleen je benen zwaaien veel uit!!(ver van zijn buik van daan)

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 20:06

paardeloverr schreef:
Heey, Is dit een officieele wedstrijd?
En hoe oud ben je?
Ik spring namelijk ook met een shet.. vandaar..
Lachen JE shetje ziet er vrolijk uit en heeft veel plezier zo tezien

Ojah, Ik spring,dressuur en bosscross met me shetje.. en het gaat allemaal geweldig!! Ik vind het geweldig dat het allemaal zo goed gaat!

En ik heb ook een andere verzorgshet gehad.. die liep altijd vanzelf aan de teugel.. ook als er zo beginnertje op zit.. die nog niet kan rijden.. echt geweldig hoor want het lukt mij niet met springen Knipoog

en BTW: Margon, Je moet eens wat meer paardenboeken gaan lezen!!

nee jammer genoeg rijd ik niet officieel...
ik zou niets liever doen....
helaas hebben we geen trailer en houd dat dus op....

bedankt voor je compliment Haha!
cool dat jij ook dressuur met je shet rijd... ik zal eens op foto's van je letten ben namenlijk enorme fan van shets die dressuur lopen Haha!

Flame is trouwens geen geschikte pony voor een beginner is ze veelste sterk voor... maar iedereen die erop rijd krijgt haar erdoor
(doet ze namenlijk al uit haar zelf zo'n beetje)

met springen is ze trouwens niet de makkenlijkste maar ik ben
al heel erg blij met mijn resultaat Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 20:10

Brendageene schreef:
Eerst even voor Cloverdale: Echt heel leuk dat je zo met je shet bezig bent, ik zie veels te veel shetlanders gebruikt worden als grasmaaier terwijl je er heerlijk mee kunt rijden. En dit bewijs jij wel even OK dan!

Over je houding: springen op een shet is moeilijk, maar probeer je knieen wat vaster in het zadel te drukken en je hakken goed uitdrukken, dan ziet het er al een stuk beter uit en vlieg je niet meer zo door het zadel Knipoog Enne zo beroert is je houding niet, het ziet er netjes uit hoor!

En om mee te gaan in de discussie (die hier eigenlijk niet hoort maar goed Scheve mond )
Ik heb zelf ook een shet, die kreeg ik op mn 9e met mijn zus, toen al besloten dat als we te groot werden er een karretje kwam. Die is er ook geweest, maar alleen mennen vind ik nou eenmaal een beetje eentonig. Mijn shet van 22 wordt gewoon 2x per week gelongeerd, 2x gereden en op mooie dagen een buitenrit. En dat rijden is dressuurmatig, en ja ik heb wel de tijd en middelen voor een grotere pony of paard (die heb ik zelfs, omdat ik het rijden op een groter paardje wel mis *LOL* ) maar dan hoef ik die shet toch niet te laten staan? Dan heb ik hem imo voor niks en kan ik hem nu net zo goed wegdoen. Mijn shet zal nooit en te nimmer een grasmaaier worden en ik heb respect voor alle mensen die daar hetzelfde over denken.
Ik weet dat het heel moeilijk is, want je blijft commentaar krijgen. Ik op stal ook, maar als je dan zegt: Stap lekker op je kwpner en kijk er niet naar aub!!! dan houdt t wel op, maar de blikken zeggen altijd genoeg.

Als je het er niet uit vindt zien, open dan lekker een topic erover, kan je daar discusieren, maar ga niet als iemand om commentaar om haar houding vraagt, haar pony af zitten zeiken. Dat komt bij mij hetzelfde over wanneer je een paard hebt met een dunne nek ofzo:Ja je zit wel goed hoor maar het blijft er NIET uitzien, ik zou maar snel een ander paard kopen. Een beetje respect voor ieder zijn eigen keuze op welk paard hij/zij rijdt zeg Boos!

Sorry voor het lange bericht, maar ik kan me hier zo kwaad om maken (krijg zelf al 10 jaar gezeik over me heen)

Bednakt...
ik wil er even aan toevoegen dat Flame
ook nooit een grasmaaier zal worden Lachen
hoeveel mensen het er ook niet mee eens zijn Haha!
wow een shet van 22 Haha!
ik wist niet dat je er zolang dressuur mee kon doorrijden Haha!

en ik denk dat misschien voor degenenen die over
shetlanders willen discuseren inderdaad maar een ander topic moeten openen....

inplaats van dit topic....
want ik geloof dat er wel wat tussen zitten die van discussies houden Verward
naja jullie moeten het verder zelf maar weten Haha!
ik trek me er toch niks van aan...

Comentaar op mijn houding en wat ik kan verbeteren is waar ik altijd om vraag
maar comentaar op het plaatje is altijd wat ik krijg Verward

Depny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 20:14

Margon"]
[quote="LMsWinnetou"][quote="Margon schreef:
Sorry maar het ziet er niet uit Lips are sealed
En why een mexicaan Verward

Waarom zeg en vraag je dit nou? Als je hebt gelezen dan had je deze vraag en opmerking niet hoeven maken. (Sorry, men zegt dat er geen domme vragen bestaan, maar dit vind ik toch wel absurd)
[/quote]

ik zeg wat er in me opkomt! maar zeg nou zelf dit ziet er gewoon NIET uit!
[/quote]

Dit kan gewoon niet... Misselijk Als jij je te goed voelt om op een shet te gaan zitten, ga dan ook niet paardrijden.. Miss vindt je eigen pony het ook wel helemaal niet leuk dat jij met je verwaande reet op hem gaat zitten!!!!!

SRRY IK ZEI GEWOON FF WAT ER IN ME OPKWAM!!!!

Flame springt egt heel leuk!! Enne hij vindt het nog leuk ook (altans zo ziet het er uit)!! Zolang jij en je pony lol hebben maakt het allemaal nix uit!! Kzou maar trots zijn op die goede kleine Vingers aflikken Niet iedere shet kan dit!! Ga zo door OK dan! *LOL*
Enne miss dat je je handen iets meer mee kunt geven Knipoog

Succes OK dan!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 20:18

heel erg bedankt OK dan! Haha!
Flame vind springen idD heel erg leuk
soms zelf te leuk...
waardoor ze jammer genoeg erg sterk word Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:13

vette 3-sprong! Haha! haha en dat op die hoogte

vind de foto's wel stoer!! over je houding kan wel wat gezegd worden,maar dat komt mede omdat je wat groot bent

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:22

Als nou iedereen die haar de grond in wil trappen gewoon ff op vorige zou klikken en zou doen alsof ze dit niet gelezen hadden... Maarnee, kwetsen is leuk, is het niet? (en ja dat was sarcastisch bedoeld Haha!)

Ik vind dat je een superleuke pony hebt, en wat kan ie mooi springen! Veel suc6 verder, je pony is iig een snoepie!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:52

Jongens.... Scheve mond
Cloverdale heeft meteen al aangegeven dat ze vraagt om commentaar en tips over haar houding, niet over of ze wel of niet op die pony past of dat ze wel of niet met haar zou moeten springen >;) En tóch zijn er weer een paar die de boel genadeloos zitten af te kraken. Goeie genade zeg... Scheve mond
Ik snap best dat je het geen gezicht kunt vinden, maar als je je ergert, kun je ook níet reageren... of anders íetsje volwassener graag, als je het op kunt brengen...