hmm nou ok ik ga hier wel niet meer op reageren... dat zal we beter zijn denk ik
Suusoi
Geplaatst: 17-05-04 09:23
Ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zulke leuke pony's hebben.. Waarom moet iedereen altijd negatieve reacties plaatsen.. Stephanie heeft gevraagd of ze op een aantal dingen GEEN reacties wil en wat krijg je.. ALLEEN maar op die dingen word wat gezegd en dan nog lekker negatief ook!! EN het zijn ALTIJD DEZELFDEN!! Dat is nog het allerl*lligst!!
Steph en Anne... Ga maar lekker door met de dingen die JULLIE leuk vinden en voortaan als je een topic maakt kijk je gewoon naar de leuke reacties en de negatieve reacties sla je gewoon lekker over!!
Flame en Pepper zijn 2 vet stoere pony's! Laat ze lekker zeiken!! Ze kunnen trouwens ook wel eerst naar hun eigen paard/pony kijken voor ze reacties plaatsen!!
En mensen die over mijn reactie nog wat te zeiken hebben.. Dan ben ik OPEENS blind!!
Daihyo
Geplaatst: 17-05-04 11:05
Ik vind ze echt geweldig. Wat kan Flame netjes lopen! Nog nooit een shet zo zien lopen. Jammer dat er weer een discussie oplaait. Zonde van het topic.
jantina
Geplaatst: 17-05-04 11:35
Zoooo en dan hebben we het nu wel gehad met dat gezeur van beide kanten. Ik zet een slotje, die zagen jullie vast al wel aankomen.