Lady_Promiss schreef:oh jah en sorry van mijn mischien pissige reactie maar vond het gewoon een beetje banketstaaflig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bonney4evver schreef:
hallo! kijk eens hoe je trek en die oren jezus!!!!!
Citaat:ben het met je eens maar dat is al zovaak gezecht dat weet ze nu onderhand wel, ik ben zelf ook sprakeloos erover maar denk dat dit meisje er zelf ook aan onder door gaat als ze dit commentaar enzo leest.
ze weet nu wel wat ze verkeerd doet en hoop dat ze er wat van heeft geleerd maar telkens dat herhalen van al dat commentaar dat schiet ook niks op...

IloveShets schreef:Ja sorry hoor.. maar wat kan ik er aan doen?
Oke mijn houding is slecht maar weet ik veel dat dat beest ziek is ofzo.
Ze is idd mager dat weet ik.. ze knoeit onzetten met eten! Ik had pas een keer tegen lindsey gezegt: Doe om die emmer een touw dat je achter de oren kan hangen en zet de emmer op de grond zo kan ze ook niet knoeien. Dat doet Twanneke(Twanneke hier op bokt) ook.
Citaat:Volgens mij was het ook niet echt voor jou bedoeld IloveShets. Jij was er maar 1 keertje, maar Lindsey die hoort beter te weten!
Lady_Promiss schreef:okay nou dan is het nu toch gewoon hopen dat ze het inziet en er wat aan gaat doenmaar dat lijkt me wel na al deze reacties ( EN TIPS !!
)
oh jah en sorry van mijn mischien pissige reactie maar vond het gewoon een beetje banketstaaflig
En iedereen bedoelt het goed, maar zegt het zo duidelijk dat het als een baksteen aankomt..
probeer het vooral leuk voor jou en het paard te houden. succes ermee Chronos"]
En haal die vlecht uit de staart! Telkens als ze zwaait met haar staart doet ze zich zelf pijn!
[/quote]
dit slaat nergens op, ik rij altijd met vlecht zodat ze in de stops (reining) niet op dr staart gaat staan, als ze zichzelf slaat is het 100% haar eigen probleem, moet ze dat ding maar stil houden.
[quote="Ryanne"]
[quote="mmeerreell"]trouwens bij de foto" ik sla haar hier niet" wat doe je daar dan wel???
wilde je effe lekker hard galloperen ofzo
[/quote]
Gewoon ff cowboy'tje spelen ~~}>
[/quote]
lijkt me fijn voor dat paard, gewoon even met een los teugeltje rennen en geen getrek, dus ik snap je smilie niet helemaal...
[quote="bonney4evver schreef:[img]foto[/img]
Citaat:dit slaat nergens op, ik rij altijd met vlecht zodat ze in de stops (reining) niet op dr staart gaat staan, als ze zichzelf slaat is het 100% haar eigen probleem, moet ze dat ding maar stil houden.
Remember schreef:Citaat:dit slaat nergens op, ik rij altijd met vlecht zodat ze in de stops (reining) niet op dr staart gaat staan, als ze zichzelf slaat is het 100% haar eigen probleem, moet ze dat ding maar stil houden.
Was niet van plan te reageren in dit topic, maar dit vind ik zo'n stinkmodder opmerking! Die staart die zit er om de vliegen mee weg te slaan, die heeft een functie! Laat jij voortaan lekker vliegen die over je heen lopen zitten, of sla ze weg met een riem ofzo, want een ingevlochten staart komt veel harder aan dan een losse staart!! Dat jij hem invlecht zodat ze er niet op gaat staan ok, maar zeggen dat dat dr eigen probleem is en ze dat ding maar stil moet houden vind ik wat te ver gaan....
en dat doet haar echt geen pijn hoor, als dat wel zo zou zijn zou ze er wel van schrikken want ik rij zonder zweep dus ze krijgt nooit een tik op d'r kont, alleen van zichzelf. als je de foto's in mn profiel bekijkt zie je hoe ze onder het rijden ermee zwaait, iets wat ik er helaas niet uitkrijg maar het is dus wel haar eigen probleem als ze zichzelf raakt 
Yessy"]
3 opmerkingen, of eigenlijk 4, ik ben het opzich met de rest eens maar afzeiken is niet echt fijn, daar leert de TS niets van...
verder:
[/quote]
Ben ik het mee eens.. Van afzeiken leer je niks, en in dit geval lijkt het me helemaal belangerijk dat de eigenaar er wat van leert
[quote]
dit slaat nergens op, ik rij altijd met vlecht zodat ze in de stops (reining) niet op dr staart gaat staan, als ze zichzelf slaat is het 100% haar eigen probleem, moet ze dat ding maar stil houden.
[/quote]
Ben ik niet met je eens. Die vlecht moet er uit bij dit paard (niet bij Dolly, want dat is een ander verhaal). Hierin ga ik mee met de reactie van Remember.
[quote="Yessy"]
[quote="Ryanne"][quote="mmeerreell"]
trouwens bij de foto" ik sla haar hier niet" wat doe je daar dan wel???
wilde je effe lekker hard galloperen ofzo
[/quote]
Gewoon ff cowboy'tje spelen ~~}>
[/quote]
lijkt me fijn voor dat paard, gewoon even met een los teugeltje rennen en geen getrek, dus ik snap je smilie niet helemaal...
[/quote]
Hier wordt duidelijk wel met een zweep geslagen imo... Dat het fijn voor een paard is om met los teugeltje te rennen, is waar... Maar op deze manier niet..
[quote="Yessy"]
[quote="bonney4evver schreef:[img]foto[/img]
Citaat:en verder nogmaals ga ik met de rest mee, het ziet er een beetje zielig uit allemaal...

) ik zie duidelijk dat die zweep het paard niet raakt hoor, dat ze hem gewoon in haar handen heeft en op 1 hand rijdt...
maar ik vind het nog steeds bij geen enkel paard zielig, wat is er zielig aan? de vliegen kunnen ze (weet ik echt uit ervaring dus daar moet je het wel mee eens zijn) net zo goed verjagen, of heb ik nou een paard dat super kan richten en daardoor alles in 1 klap doodslaat?