Levi onder het zadel, ook los door de bak :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 19:52

ShannaY"]
[quote="Ineke2 schreef:
Nee, ze wilde hier vooral dat hij wijkt voor de druk van haar rechterbeen en teugel die tegen de hals aanzit...denk ik zo...

Wijken ?
Als je een paardje aan het inrijden bent ?
Ik heb ook altijd geleerd mijn handen laag te houden, en over het inrijden van een paard vind ik het ook niet echt proffesioneel en serieus met klompen aan Verward
[/quote]

Ja wijken...als je 1 been aanlegt dan moet je pony daarvoor opzij gaan, dat is wijken voor druk. Niet wijken zoals in de L2 proeven gevraagt word...maar dat is dan wel weer het begin daarvan, om even moeilijk te maken voor je Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 19:56

pony25"]
[quote="ineke2 schreef:
Tuurlijk niet, als je pony over de buitenschouder wegloopt los je dat niet op met je binnenteugel, die heb je alleen maar om stelling te vragen (in elk geval op dat moment)

Leg uit Verward
[/quote]

Als je pony wegloopt over de buitenschouder, begrens je hem met je buitenbeen en buitenteugel... absoluut niet met je binnenteugel, als je daaraan gaat trekken loopt hij alleen maar meer over de buitenschouder weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:59

Ineke2"]
[quote="ShannaY"][quote="Ineke2 schreef:
Nee, ze wilde hier vooral dat hij wijkt voor de druk van haar rechterbeen en teugel die tegen de hals aanzit...denk ik zo...

Wijken ?
Ik heb ook altijd geleerd mijn handen laag te houden, en over het inrijden van een paard vind ik het ook niet echt proffesioneel en serieus met klompen aan Verward
[/quote]

Ja wijken...als je 1 been aanlegt dan moet je pony daarvoor opzij gaan, dat is wijken voor druk. Niet wijken zoals in de L2 proeven gevraagt word...maar dat is dan wel weer het begin daarvan, om even moeilijk te maken voor je Knipoog
[/quote]

Uhm, om even bijdehand terug te reageren Verward
Als je het nu wel zo wijs kan uitleggen, waarom dan niet meteen de eerste keer, jij noemde het met een grof woord wijken.

En ach, als jullie zo goed bezig zijn, waarom blijf je dan zo verdedigen ?
Er leiden meer wegen naar Rome.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:02

ShannaY"]
[quote="Ineke2"][quote="ShannaY"]
[quote="Ineke2 schreef:

Wijken ?
[/quote]

[/quote]

Uhm, om even bijdehand terug te reageren Verward
Als je het nu wel zo wijs kan uitleggen, waarom dan niet meteen de eerste keer, jij noemde het met een grof woord wijken.

En ach, als jullie zo goed bezig zijn, waarom blijf je dan zo verdedigen ?
[/quote]

Het IS toch ook wijken?
Ik verdedig verder niks, ik leg nu alleen maar wat uit

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:03

Nou Ineke volgens mij gaat dat helemaal goed komen met Levi. Ziet er super uit zo . Ga lekker door zo OK dan! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:05

Ineke2 schreef:
Het IS toch ook wijken?
Ik verdedig verder niks, ik leg nu alleen maar wat uit

Ik zie het toch wat anders, maar anyway, wat jij wilt jou paard, jou leven jou toekomst Schijnheilig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:27

Hoe zie jij het dan?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:56

[quote=Shannay]En ach, als jullie zo goed bezig zijn, waarom blijf je dan zo verdedigen ?

Ik zie het toch wat anders, maar anyway, wat jij wilt jou paard, jou leven jou toekomst Schijnheilig
[/quote]

Gijsenkim, ik hoop dat dit genoeg zegt, ik heb er geen behoefte aan om mijn motivatie te geven, als zij eerst dit zegt en dan wat anders, moet ze het in 1 keer goed zeggen. Verder heb ik geen zin in discussies, jullie zullen het toch niet veranderen dus ga dan vooral zo door OK dan!
Niet negatief bedoeld...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:01

Maar je hebt een opmerking over mijn manier van sturen op een jong paard, geeft niks maar ga mij dan vertellen hoe ik het wel moet doen. Misschien kan ik wat van je leren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:04

gijsenkim schreef:
Maar je hebt een opmerking over mijn manier van sturen op een jong paard, geeft niks maar ga mij dan vertellen hoe ik het wel moet doen. Misschien kan ik wat van je leren

Nee nee ?
Ik zei alleen, ik heb geleerd altijd de handen laag te houden, al heb ik zelf een handje ervan om mijn handen wat hoger te houden als hij niet luisterd Schijnheilig En ik reageerde op het feit dat ze zij ze wijkt hem naar de hoefslag..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:07

O........ sorrie ik dacht dat je een opmerking had over het sturen dmv druk Haha! Haha! ......... idd is mn binnenhand hoog, kon ook niet anders want ik wilde m aantikken met mn zweepje op de schouder, had ik mn binnenhand laag gehad dan had ik m op zn been getikt, en das niet goe he Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:09

gijsenkim schreef:
had ik mn binnenhand laag gehad dan had ik m op zn been getikt, en das niet goe he Haha! Haha!

Eeh, als je hem de spaanse pas wilt aanleren misschien wel ?? Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 21:11

ShannaY"]
[quote="gijsenkim schreef:

Nee nee ?
Ik zei alleen, ik heb geleerd altijd de handen laag te houden, al heb ik zelf een handje ervan om mijn handen wat hoger te houden als hij niet luisterd Schijnheilig En ik reageerde op het feit dat ze zij ze wijkt hem naar de hoefslag..
[/quote]

Nou hij wijkt nog steeds naar de hoefslag ja, het is 1 pas, maar het blijft nog steeds wijken...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 13-05-04 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:11

Dan weer wel............. maar laten we m eerst maar goed op zn eigen pootjes krijgen Haha! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 21:37

Maaike schreef:
wat issie braaaaaaaaf!! Leuke foto's hoor. Hij verdwijnt bijna onder dat dekje Haha! Ziet er super uit Ineke

Thanx Haha!
Dit dekje is overigens minder groot dan het knalgele wat ik ook heb *LOL*
Kleiner kopen kan niet, dan passen ze niet meer onder mijn zadel.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:16

Hey Ineke en Kim Knipoog

Ziet er weer netjes uit, en met Kim der hulp komt het vast helemaal goed, ook je vertrouwen.

Wat betreft de discussie kan ik alleen maar zeggen dat ik het ook op Kim haar manier gedaan heb met mijn paard en dus ook lest met haar Haha!

Dus kan alleen maar zeggen dat je op de goede manier bezig bent OK dan!

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 01:07

In een woord: WUAW! (wauw dus;) Gaat echt super, zo te zien. Leuk hoor!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 10:57

Thanx Haha!
straks weer

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:06

Hoe oud is Levi eigelijk?
En doe de groetjes aan Kim van Roos en Danc!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 19:12

roosje84 schreef:
Hoe oud is Levi eigelijk?
En doe de groetjes aan Kim van Roos en Danc!

Hij is 4 jaar oud

Montana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 21:42

Gaat al heel goed zie ik!! Ga zo door.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:47

Leuk ding hoor, hij gaat vast net zo braaf lopen als danc(en vraag maar aan Kim danc is soms iets te braaf:P nee bedoel danc zou wel wat meer pit kunnen gebruiken...)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 18:30

roosje84 schreef:
Leuk ding hoor, hij gaat vast net zo braaf lopen als danc(en vraag maar aan Kim danc is soms iets te braaf:P nee bedoel danc zou wel wat meer pit kunnen gebruiken...)

Haha dat kan Arti (mijn andere pony) soms ook wel...in de bak dan. Buiten is ze pittig zat Schijnheilig