Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Indien dan niet gelukt is dan hoor ik dat graag...
Netjes (proberen) te blijven is zo'n grote moeite toch niet? KarinvdM schreef:Jeetjemina... Wat hebben jullie toch tegen Mark? In mijn ogen is Mark iemand die graag veel wil leren. Ik heb wat dat betreft veel respect voor hem.

Misschien is het als beginner op een Z-paard wel extra lastig, omdat zo'n paard weet hoe het hoort en met minder geen genoegen neemt.Monday schreef:Ik zou zeggen, ga eens eens regelmatig zonder beugels rijden, dan leer je zitten, volgens mij is fatsoelijk zitten de basis van het (netjes) rijden.
KarinvdM schreef:Jeetjemina... Wat hebben jullie toch tegen Mark? In mijn ogen is Mark iemand die graag veel wil leren.
Yunyah schreef:Qua rijden heeft Mark zijn lichaamslengte niet mee (hij is echt heel lang)
sorry hoor, maar dat heeft er weinig mee te maken, wat dacht je van Arjen, Edward, (en mijn echtgenoot,hij is 2 m) kunnen allemaal toch aardig rijden en zijn niet echt klein te noemen
rhijnauwen"]
[quote="Yunyah schreef:Qua rijden heeft Mark zijn lichaamslengte niet mee (hij is echt heel lang)
sorry hoor, maar dat heeft er weinig mee te maken, wat dacht je van Arjan, Edward, (en mijn echtgenoot,hij is 2 m) kunnen allemaal toch aardig rijden en zijn niet echt klein te noemen 
yokie"]
[quote="rhijnauwen"][quote="Yunyah schreef:Qua rijden heeft Mark zijn lichaamslengte niet mee (hij is echt heel lang)
sorry hoor, maar dat heeft er weinig mee te maken, wat dacht je van Arjan, Edward, (en mijn echtgenoot,hij is 2 m) kunnen allemaal toch aardig rijden en zijn niet echt klein te noemen 
Anoukie schreef:Mark, heb je nu eigenlijk nog les of niet meer?
yokie"]
[quote="rhijnauwen"][quote="Yunyah schreef:Qua rijden heeft Mark zijn lichaamslengte niet mee (hij is echt heel lang)
t'is een gedacht/mening, geen feit.