cacharel @ work met Marieke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:57

Citaat:
dus ik denk niet dat jullie het recht hebben omdat te zeggen, zonder dat jullie weten hoe ze is

Dan moet je niet op een forum gaan en vragen wat ze ervan vinden. Dan ist logisch dat er commentaar op komt, hoe goed een paard ook loopt. Er kan altijd iets beter. Men ziet toch altijd wel iets.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 13:00

ja ik vind het erg fijn als jullie commentaar op haar geven, maar je kan niet zeggen dat ze niet over de rug wordt gereden, want dat wordt ze wel degelijk! en nu ik heb gezegd van haar tanden, denken jullie meteen weer een andere oorzaak te vinden, maar de dierenarts is er al bij geweest, en ik denk persoonlijk dat die wel iets meer kennis er van heeft.

en nogmaals ik wil niet weer stom uit de hoek komen

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:00

Je zou ook kunnen proberen om te kijken of je iets kan met alle adviezen die je hier krijgt. Zonder meteen te roepen dat het in ieder geval niet zo is, en dat iedereen het fout heeft.

Een beetje kritisch naar jezelf kijken kan helemaal geen kwaad.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:02

Die van mij heeft ook last van zijn tanden, er komen volgens mij wolfstanden door oid. Maar goed, dan kan een paard wel eens wat tegen de hand komen, want dat zit niet fijn natuurlijk. Maar ik kan en rijd hem wel met het neusje eruit.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:28

zoals ik het paard op de foto's zie zie ik niet het beeld dat ik bij een 3,5 jarige wil zien .... de nek staat er veels te veel op, en rugebruik is minimaal...ik denk dat ik niet de enigste bent die dat zie.

en dat je de dierenarts boven ons vertrouwd is natuurlijk helemaal logisch, maar dat neemt niet weg dat deze wijze van rijden je beestje binnen no time naar de kl0te helpt.

dus het is echt niet om jou af te zeiken, integendeel, we willen jou advies geven hoe je langer kan genieten van je paard!

maar nogmaals vind ik het vreselijk vreemd dat ie daadwerkelijk te koop word aangeboden op de site .....
is voor de voskens dus superslechte reclame... of hij staat gewoon echt te koop

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:33

*kijkt op vanwege herkenning*

Niet aan de mond mogen komen en omhoog gaan? Ik HOOP voor je dat het aan de tanden ligt,... Anders moet je nl. je rijdsyteem op je paard gaan aanpassen ipv andersom,...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:36

Maar net zoals Crossmonster opperde. ligt het wel aan zijn mond?
Hoewel we geen commentaar mogen geven van de ts, vind ik het beeld ook niet optimaal. Een 3,5 jarige hoort imo iets anders en inderdaad meer over de rug te lopen.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:39

Ze zal er gauw genoeg achter komen of het aan de mond ligt, Als hij dit langer blijft doen zal t niet zijn tanden zijn. Maar dat is een kwestie van tijd. Wat mij wel opvalt is dat hij op de foto waar hij bij corne voskens staat (foto in dit topic) dat hij ook zo loopt als op de eerste fotos waar Marieke er op zit..

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:40

dat is een momentopname.........zo loopt ze heus niet altijd Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:42

Levy schreef:
dat is een momentopname.........zo loopt ze heus niet altijd Knipoog

Nee dat snap ik, maar t valt me op die foto wel op dat hij ook niet over zijn rug loopt

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:46

rockey schreef:
je moest echt van haar mond afblijven, daarom kon ik haar ook niet netjes met haar neusje op de loodlijn rijden, en liep ze wat dieper als normaal

Volgens mij los je dat niet op met je teugels maar met je benen?
Juist nu je niet aan haar mond kan komen kan je haar eens normaal op je benen naar beneden rijden zonder dat je aan haar mond zit...

Maar het kan aan mij liggen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:47

idd ymke, GOED OPGEMERKT!!

en wat die moment opname betrefd...... elke foto laat hetzelfde beeld zien Scheve mond

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:48

crossmonster schreef:

en wat die moment opname betrefd...... elke foto laat hetzelfde beeld zien Scheve mond

Hihi ja daarom zei ik het al Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:51

haha ja maar levy bedoelde het ook niet serieus he Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:51

crossmonster schreef:

eehhhh.....zie smiley met knipoog=cynisch???

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:52

Knipoog ik snapte m al, wilde alleen ff benadrukken voor de blonTjes onder ons Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:52

Lekker als je paard de hele tijd steil omhoog komt omdat ie aan het wisselen is... Of zou het een andere oorzaak hebben?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:16

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:42

Ik ga niets zeggen over het rijden, daar is al genoeg over gezegt waar ze toch niets van wil horen. Ik wil wel zeggen dat op de site van Corne, nr4, die hengst... Ook al meer als een jaar (kan ook langer zijn, maar 1jr zeker) op de site bij te koop staat. Vond hem er namelijk leuk uitzien.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:06

griebels schreef:
Ik ga niets zeggen over het rijden, daar is al genoeg over gezegt waar ze toch niets van wil horen. Ik wil wel zeggen dat op de site van Corne, nr4, die hengst... Ook al meer als een jaar (kan ook langer zijn, maar 1jr zeker) op de site bij te koop staat. Vond hem er namelijk leuk uitzien.

Dan zal hij wel flink aan de prijs zijn, of al verkocht zijn maar als publiekstrekker gebruikt worden.

Zeg ik even heel zwart-wit Bloos.

Jokky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:31

Die tweede is leuk..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:32

iefke schreef:
Volgens mij heeft Mickey laatst in een ander topic van Rockey iets geprobeerd duidelijk te maken?? [VMR] lessen bij topruiter..

Dus dan moeten we onze reacties aanpassen omdat het hier om een topic van rockey gaat ipv iemand anders?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:17

Nope, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Alleen was het toen wel erg spottend enzo,...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:24

ok ik merk dat jullie nog steeds een hekel aan me hebben hier op bokt, en dat ik niks goed kan doen, maar het is sinds kort dat ze aan het wisselen is, het was al een paar dagen bezig, en dinsdag in de les was het al weer een stuk beter dan zondag, vandaag zal ik marieke eens even bellen hoe het nu ging, maar of jullie me nou willen geloven of niet, ik zie mijn paard elke dag, en ik weet gewoon dat het met haar tanden te maken heeft, als je in haar mond kijkt zie je ook dat er 2 tanden uit zijn, en dat er weer tanden voor terug komen.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:25

huh hekel??? Heb geen hekel aan je, waarom zou ik. Doe je stom dan? Tegen mij iig niet dus no reasons om je stom te vinden Lachen