Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockey schreef:nou 2 jaar wil ik niet zeker zeggen, maar ik wil er geen 4 jaar over doen, dat heb ik gezegd.

gijsenkim schreef:Rockey zoals je paard nu loopt kom je niet eens de B uit....... en als je een keer een jurylid treft met een balk voor de ogen dan zit je in de L van Levenslang....... paard moet op de achterhand, en hoe je het ook wend of keert je paard loopt zeker achter de teugel.........
) wordt dat afgestraft met 130 punten, een stevige opmerking op je protocol en een praatje met de jury herself...
rockey schreef:onderlinge wedstrijd
).
en misschien loopt ze nu wel op de voorhand, maar dus niet in de ring, dan loopt ze netjes bergopwaarts. en ik rijd met sporen, omdat ik niet met zweep wil rijden, en zo de oefeningen goed uitkan voeren. maar dit topic gaat weer helemaal uit de hand lopen
rockey schreef:ok, ik zal het nog 1 keer goed proberen uit te leggen, dit zijn momentopnames, zo rijd ik haar los, als ze eenmaal los gaat laten, ga ik haar oprichten, en dan loopt ze perfect met haar neusje op de loodlijn, of net iets ervoor. dus zo rijd ik ook echt geen dresuurproefjeen misschien loopt ze nu wel op de voorhand, maar dus niet in de ring, dan loopt ze netjes bergopwaarts. en ik rijd met sporen, omdat ik niet met zweep wil rijden, en zo de oefeningen goed uitkan voeren. maar dit topic gaat weer helemaal uit de hand lopen
Sando"]
Haal dat bord voor je kop weg !
[/quote]
ik ben het met Sando eens.. je hebt overduidelijk een bord voor je kop..
maaruhm als je um met wedstrijden anders hebt lopen.. ben ik heel erg benieuwd naar wedstrijdfotoos
[quote="rockey schreef:maar dit topic gaat weer helemaal uit de hand lopen![]()