Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockey"]
En wat je zegt van er moet meer vlees op, dat moet nou juist niet want ze is nu goed.
[/quote]
[quote="rockey schreef:maar je hebt daar wel gelijk in hoor, je kan zien vind ik zelf dat ze nog jong is weinig bespiering, allemaal nog fijntjes, maar ze moet nu echt nog gaan groeien, zowel in de hoogte als in de breedte
Lydiia schreef:Een aantal 3 jarigen bij ons op stal zijn toch al wel lekker een bodybuilder aan het worden
En cacharel is in 2004 eigenlijk al 4 jaar geworden.
Jammer dat je topic van rijfoto's is afgesloten.
maar goed, ze wordt steeds bespierder Lydiia schreef:Een aantal 3 jarigen bij ons op stal zijn toch al wel lekker een bodybuilder aan het worden
En cacharel is in 2004 eigenlijk al 4 jaar geworden.
erg toch, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig! Een driejarige moet de tijd krijgen om verder te groeien, echte spieropbouw krijg je enkel als je echt begint te werken en als je met een driejarige al echt doorwerkt, vind ik toch maar zielig!!! Geef dat beestje toch de tijd jess2130"]
[quote="Samsam schreef:Ieder zijn smaak, maar ik vind haar erg ieletjes en weinig bespierd!
Welke driejarige heeft er in godsnaam al een deftige bespiering???