Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Ik kijk ook graag naar Becky.
Isabelle vind ik dus helemaal niks, paard met zo'n holle rug. Net in de uitgestrekte draf gooit het paard de tong uit de mond. Krijgen ze nog een 7,8 voor
Dus waar kijken we nu naar? Naar nog veel op druk gereden paarden. Spektakel wat hoger wordt gepunt dan harmonieus rijden. En iemand waarbij het paard met holle rug, hoog kruis en tong uit de mond op de 3e plaats belandt...
gonniee schreef:En met wat een ontspanning en correctheid gereden. Paard spat niet van het scherm, maar wat heerlijk en tactvol loopt ie. Dan is het echt een Jagerbomb
Earth schreef:Ik kijk ook graag naar Becky.
Isabelle vind ik dus helemaal niks, paard met zo'n holle rug. Net in de uitgestrekte draf gooit het paard de tong uit de mond. Krijgen ze nog een 7,8 voor
Dus waar kijken we nu naar? Naar nog veel op druk gereden paarden. Spektakel wat hoger wordt gepunt dan harmonieus rijden. En iemand waarbij het paard met holle rug, hoog kruis en tong uit de mond op de 3e plaats belandt...
CharleyT schreef:Earth schreef:Ik kijk ook graag naar Becky.
Een van die 'spektakel' onderdelen vind ik dat gedoe met dubbele pirouettes in galop, en in piaffe lijkt het vaker om een wending om de middenhand, het oogt zo geforceerd allemaal. Maar ja, als het punten oplevert dan blijf je kunstjes toch maar vertonen.
Dat Isabelle nog derde is geworden vind ik een misser van de gehele jury.
CharleyT schreef:en in piaffe lijkt het vaker om een wending om de middenhand, het oogt zo geforceerd allemaal. Maar ja, als het punten oplevert dan blijf je kunstjes toch maar vertonen.