Bo (vriendin) @ work met Noortje????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:15

hey! het is een stang, is hier al eens vernoemd geweest

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:19

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:23

ze zit egt slecht! en trekt onwijs in de pony's mond! egt tegen haar zeggen hoor!!!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:09

Ik denk dat deze jongedame de verkeerde sport beoefend, touwtrekken past meer in haar straatje, geloof ik.

Juist omdat je haar vrienddin bent, moet je er wat van zeggen, daar zijn vrienddinnen toch ook voor?

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:18

Wat een vriendin ben jij zeg; iemand op internet belachelijk maken, heel stoer hoor! Scheve mond
Ik vind ook dat die vriendin niet kan rijden, maar dat kan de topicstarter ook zelf verzinnen en aan haar vriendin vertellen. Daar was dit niet voor nodig geweest.

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:29

idd.. haar beugels zijn veel te kort.. ik heb zeer vee;l medelijde met de pony.. ik zou haar er zo af wille stampe Boos! (sorrie) kan er niet meer naar kijken..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 18:37

wennie schreef:
Wat een vriendin ben jij zeg; iemand op internet belachelijk maken, heel stoer hoor! Scheve mond
Ik vind ook dat die vriendin niet kan rijden, maar dat kan de topicstarter ook zelf verzinnen en aan haar vriendin vertellen. Daar was dit niet voor nodig geweest.

Ik geloof niet dat ze dit op internet heeft gezet zodat iedereen kan zien hoe slecht haar vriendin rijdt. Juist omdat ze het niet durft te vertellen (je weet nooit hoe zo een vriendig reageerd) zet ze het hier neer op raad te vragen aan ons, wat ze nu allemaal verkeerd doet en hoe ze het haar op de beste manier kan duidelijk maken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:00

Bloos! ... ... Boos!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:02

-beugels veel te kort
-zit belastend voor het paard
-trekt *AUW(laatste foto)*

Boos! Boos! Boos!

Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, want dit kan echt niet hoor.

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:03

wow ,wat zielig zeg,.
die beugels veel te kort .
trekt onwijs aan de teugels echt gewoon zielig.
heeft ze les of niet zo in de mond trekken kan echt niet .bah

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:26

Tancreda4 schreef:
:oo ... ... Boos!

Dit waren ook mijn drie reacties...

Arm beestje.. Het lijkte trouwens wel een geweldig beest om te rijden Haha! Superleuk ding!

Saar01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:30

Echt vreselijk Huilen , maar dat is hier al genoeg verteld ik ben het volledig met de anderen eens.
Het ergst vind ik nog , dat ze zich er niks van aantrekt van wat de pony voelt

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:36

Vreselijk foto's. Ze is ook veel te lang voor die pony. Sorry hoor, maar ik zou het niet voorzichtig aan tegen haar zeggen. Ik zou het niet aan kunnen zien als mijn vriendin zo zou rijden in ieder geval. En als ze niet eens meer naar een goede vriendin luisterd..

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:21

idd dit is erg.
als ik de eigenaar van deze pony was dan had ik ze er al lang afgesmeten
1. ze is veel te groot voor die pony
2. haar houding is afschuwelijk en haar beugels zijn te kort.
3. ze trekt de pony zo hard in de mond dat hij binnenkort volledig gevoelloos is en niet meer te rijden is.
volgens mij heeft ze geen enkel idee hoe gevoelig de mond van een paard is en hoeveel pijn ze hem doet
Boos!

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:27

ik heb de foto's nog eens bekeken
het is echt erg
ze heeft er gewoon plezier in de pony zo pijn te doen
ze is hard voor hem en ze weet volgens mij niet eens wat paardrijden inhoudt. Ze zou beter les nemen en je moet het haar echt zeggen.
dit kan niet

Jans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:33

gatver!! dit is echt heel zielig! Boos! snap niet waarom je zo moet trekken Verward
snap ook niet hoe je dit neer duurfd te zetten!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:35

xKatleentjex schreef:
Ik geloof niet dat ze dit op internet heeft gezet zodat iedereen kan zien hoe slecht haar vriendin rijdt. Juist omdat ze het niet durft te vertellen (je weet nooit hoe zo een vriendig reageerd) zet ze het hier neer op raad te vragen aan ons, wat ze nu allemaal verkeerd doet en hoe ze het haar op de beste manier kan duidelijk maken.

Maar zou jij het leuk vinden als iemand foto's van jou op internet zet, terwijl jij denk dat je goed kunt rijden, en dat je zwaar de grond in word getrapt? Ik persoonlijk totaal niet.
Maar goed, heb het er al via pb met topicstarter over gehad, no hard feelings. Lachen

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:49

Hallo allemaal, ik heb dat meisje gemaild, en even wat over en weer gesproken..Ze schaamt zich nu en heeft spijt..Ik moest jullie op het hart drukken dat ze de pony niet meer gaat rijden..Ze gaat er alleen nog maar mee 'kuisen' (wandelen Tong uitsteken ) en knuffelen....Ze weet iniedergeval dat ze héél fout is beziggeweest!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:51

Ze kan beter les nemen denk ik, want anders kan ze nooit rijden.
Wel tof dat je gemaild hebt, daar schiet ze tenminste wat mee op!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 00:04

ow wat goed dat ze er wat ana gaat doen!!! fijn voor de pony!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 01:39

KellyenXena schreef:
Hallo allemaal, ik heb dat meisje gemaild, en even wat over en weer gesproken..Ze schaamt zich nu en heeft spijt..Ik moest jullie op het hart drukken dat ze de pony niet meer gaat rijden..Ze gaat er alleen nog maar mee 'kuisen' (wandelen Tong uitsteken ) en knuffelen....Ze weet iniedergeval dat ze héél fout is beziggeweest!

Tsja hopen dat ze zich daaraan houdt.
Las in het andere topic dat ze ook nog 2 eigen paarden heeft en 11 verzorgpony's....gaat ze met hun allemaal wandelen?
Of is dat gewoon een hoog fantasievol verhaal?

Wat mij meteen opviel was: ze heeft er nog plezier in ook...ze zit er op, trekt in het mondje en heeft de grootste lol.
En in het andere topic staan een paar niet spring foto's, en op die scherpe foto's kan je zien dat ze meteen weer in het mondje van dat dier zit.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 01:40

Precies sily,dat is nog het ergste,dat ze er nog zo bij grijnst....BRr..dat heb ik haar ook gezegd..Ze zegt ook dat ze nu en dan les heeft.En dat ze alleen op deze pony zo rijdt..Afijn, ben gewoon heel eerlijk geweest..En ze zegt dat ze zich gaat verbeteren dus....Laten we hopen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 01:43

KellyenXena schreef:
Precies sily,dat is nog het ergste,dat ze er nog zo bij grijnst....BRr..dat heb ik haar ook gezegd..Ze zegt ook dat ze nu en dan les heeft.En dat ze alleen op deze pony zo rijdt..Afijn, ben gewoon heel eerlijk geweest..En ze zegt dat ze zich gaat verbeteren dus....Laten we hopen.

Zou het graag willen geloven...maar in dat andere topic rijdt ze op een andere pony en zie je op de stilstaan foto's dat ze *weliswaar in mindere mate maar toch* weer in dat mondje zit.....

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 02:17

Ja inderdaad wat Sily zegt in het andere topic zat ze op een andere pony! Ik vind haar te groot voor de pony, ze zit beroerd en dan dat getrek in die pony zijn mond!! Ze moet niet zo nu en dan lesnemen, maar minstens iedere week, liefst een paar keer! Ik zag in het andere topic dat ze veel springt, laat dr eerst maar een tijdje gaan dressuren, want ze moet nog veel leren!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 02:32

KellyenXena schreef:

Gaat ze er ook voor zorgen dat er niet meer op de pony geschoten wordt?