Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wennie schreef:Wat een vriendin ben jij zeg; iemand op internet belachelijk maken, heel stoer hoor!![]()
Ik vind ook dat die vriendin niet kan rijden, maar dat kan de topicstarter ook zelf verzinnen en aan haar vriendin vertellen. Daar was dit niet voor nodig geweest.

xKatleentjex schreef:Ik geloof niet dat ze dit op internet heeft gezet zodat iedereen kan zien hoe slecht haar vriendin rijdt. Juist omdat ze het niet durft te vertellen (je weet nooit hoe zo een vriendig reageerd) zet ze het hier neer op raad te vragen aan ons, wat ze nu allemaal verkeerd doet en hoe ze het haar op de beste manier kan duidelijk maken.
) en knuffelen....Ze weet iniedergeval dat ze héél fout is beziggeweest! KellyenXena schreef:Hallo allemaal, ik heb dat meisje gemaild, en even wat over en weer gesproken..Ze schaamt zich nu en heeft spijt..Ik moest jullie op het hart drukken dat ze de pony niet meer gaat rijden..Ze gaat er alleen nog maar mee 'kuisen' (wandelen) en knuffelen....Ze weet iniedergeval dat ze héél fout is beziggeweest!
KellyenXena schreef:Precies sily,dat is nog het ergste,dat ze er nog zo bij grijnst....BRr..dat heb ik haar ook gezegd..Ze zegt ook dat ze nu en dan les heeft.En dat ze alleen op deze pony zo rijdt..Afijn, ben gewoon heel eerlijk geweest..En ze zegt dat ze zich gaat verbeteren dus....Laten we hopen.
KellyenXena schreef:Hallo allemaal, ik heb dat meisje gemaild, en even wat over en weer gesproken..Ze schaamt zich nu en heeft spijt..Ik moest jullie op het hart drukken dat ze de pony niet meer gaat rijden..Ze gaat er alleen nog maar mee 'kuisen' (wandelen) en knuffelen....Ze weet iniedergeval dat ze héél fout is beziggeweest!