Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amoj schreef:Idd beetje jouw fout, ook al vind ik het best wel banketstaaf dat er niet even een bedankje voor de valentijnskaart af kon.
Als de vuilnisbak vol staat, kun je hints geven met: Goh, de vuilnisbak is vol! Of: Er past niks meer in de vuilnisbak. Maar dat snappen ze niet. Als je wil dat hij hem leegt, moet je dat letterlijk zeggen.
Ayasha schreef:óf je leegt hem gewoon zelf gezien je ook twee handjes hebt.
Ayasha schreef:Waarom?Degene die vast stelt dat ie vol is, maakt 'm leeg, of dat nu de man of de vrouw is. Of moeten vrouwen ook terug de keuken in ?
Ayasha schreef:Waarom?Degene die vast stelt dat ie vol is, maakt 'm leeg, of dat nu de man of de vrouw is. Of moeten vrouwen ook terug de keuken in ?
Azmay schreef:Ayasha schreef:Waarom?Degene die vast stelt dat ie vol is, maakt 'm leeg, of dat nu de man of de vrouw is. Of moeten vrouwen ook terug de keuken in ?
Misschien geheel offtopic inmiddels maar mijn ervaring is dat de meeste mannen gewoon niet zien dat er rommel is oid..
Betekend niet dat je kan gaan commanderen, ik vraag dan altijd gewoon vriendelijk of hij dat voor mij op zou willen lossen (binnen een termijn anders is het met kerst nog niet gedaan)
Shadow0 schreef:Ik snap niet dat het zo opgehangen wordt aan vrouwen en mannen, volgens mij wordt elke relatie er beter van als je duidelijk kunt bespreken wat je zelf voelt en wat je van elkaar verwacht. Dus ja, duidelijke communicatie. Als je graag iets samen wilt doen op je verjaardag, dan kun je aangeven dat je graag iets samen wilt doen op je verjaardag.
En dan is het vervolgens aan de ander of hij of zij daar ook in mee wil en kan gaan. Vaak kan dat - tenminste, dat hoop ik wel in een relatie. Soms niet. Dat is dan weer iets waar jij mee om moet gaan.
Dat is wat laveren, veel communiceren, en proberen om begrip te hebben voor elkaar.
En als voor je gevoel de balans te verstoord is, dan is het misschien tijd om de relatie te stoppen. (Maar je kunt alleen je eigen vrije keuzes maken, je kunt niet de ander dwingen / chanteren om iets te doen, want dat geeft geen gezonde relatie.)