Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik snap niet waarom jullie je mening geven over die jongen als je hem niet eens kent. Afkraken is altijd makkelijker dan iemand positief te benaderen. Ga dan gewoon bij mooie fotos kijken en zet daar je mening bij ( die mensen zijn daar misschien wel geinteresseer in). Veel plezier allemaal... MirZam"]
[quote="lis schreef:Ik krijg de indruk dat Wouter de weg naar Bokt zelf al gevonden heeft

, dat hoor ik dan van wouter hoor gijsenkim schreef:Er zitten wel meer mensen in het z die er niks te zoeken hebben. Dus imo is dat geen argument. Ik vind hem niet netjes op het paard zitten en ik vind het paard niet goed lopen......... maar das mijn mening. Gelukkig voor hem dachten andere mensen er anders over
MirZam"]
[quote="gijsenkim schreef:Er zitten wel meer mensen in het z die er niks te zoeken hebben. Dus imo is dat geen argument. Ik vind hem niet netjes op het paard zitten en ik vind het paard niet goed lopen......... maar das mijn mening. Gelukkig voor hem dachten andere mensen er anders over