Billy schreef:Nope, maar wat hier gezegd wordt in het topic dat ze alleen maar gratis op die tinker wil rijden en stoer wil doen, is natuurlijk gewoon bullshit.....
Ik zou wel wat leukers weten om te rijden dan een tinker die net onder het zadel is nog niet genoeg balans heeft om te galopperen...
Ook dat weet je niet. Ik kan me inderdaad ook wel wat leukers bedenken dan dat. Maar niet iedereen is zoals ik. Misschien is die instructrice wel een wicht dat zich wil laten gelden. Het kan vanalles zijn... We weten er simpelweg te weinig van om conclusies te trekken.
Dat jij en ik het niet leuk zouden vinden om op zo'n pony te rijden en die 'instructrice' het blijkbaar wel wil doen, betekent nog niet dat die instructrice dat wil doen omdat ze nobele bedoelingen heeft. Of dat het dan meteen ook een goed idee is.
En wat moet een instructrice eigenlijk voelen aan een groene Tinkertank die niet wil galopperen? Iets wat ze van de kant blijkbaar niet kan zien? Wat dan?
TS, heeft deze instructrice eigenlijk met je ouders overlegd hierover? En ze uitgelegd waarom ze erop wil?