Rijfoto's van Tamara op Boris

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 19:07

M'n pony is inmiddels 22 en die is wat rank op de achterhand. Z'n bespiering is gewoon niet optimaal daar en het heeft verder (bij hem) niks met te weinig voer o.i.d te maken. Hij is qua bouw helemaal rank maar begint nu doormiddel van goed voer overal wat ronder te worden.
Het gaat er ook niet om hoeveel je voert, maar wat je voert. Ik denk dat je een pony van die leeftijd best nog wat voller kan krijgen in z'n lijf. Ook z'n achterhand en bij z'n flanken. Mocht je nog meer willen weten mag je eventueel even pbén.

Verder vind ik z'n kleurtje echt apart! Hoe hoog is hij eigenlijk of lees ik daar overheen?

Ik wilde ook nog even zeggen dat een palomino geen ras is, een kruising tussen een welsh en palomino klinkt wel leuk, maar klopt dus niet.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 19:44

letizia80"]
[quote="xxtamboxx"][quote="iefke schreef:
Leuke fotoos, lief paardje!

Hoe krijg je die zo scherp in een binnenbak??

Een camera van 600 euro kopen haha *LOL*
[/quote]

Shhh Haha!
[/quote]

Idd niet zo hard roepen Tong uitsteken

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:30

Laten we het inderdaad gezellig houden op bokt Knipoog

Verder zie ik dat mensen telkens op een ander reageren in een ander bericht.
Probeer dat allemaal eens in een bericht te doen en niet tien berichten van dezelfde bokker onder elkaar.

Let er trouwen sook op dat dit geen Slowchat wordt, anders komt er zeker een slotje op.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:41

mooi paardje