Ufurio4e schreef:@eef bram ik vind haar ondanks de reacties nog steeds de juiste instructie. Op de vereniging les is er iemand anders maar ondanks dat zij elkaar niet kennen en door andere tips streven zij beide naar het zelfde eindpunt. Het is een werkpunt bij mij en ik vind dat je na 5 minuten film mijn instructie niet kan beoordelen. Jullie weten niet wat ervoor of erna is gezegd.
Daar heb je helemaal gelijk in, wij weten inderdaad niet wat ervoor of erna gezegd is.
Wij kunnen alleen maar concluderen dat er hier een paard loopt wat totaal niet door het lijf is, super traag is en gewoon simpelweg niet correct gereden wordt. Klinkt heel hard, sorry daarvoor. Maar ik neem aan dat paard zo geworden is door onder andere de lessen van jou instructrice en ik denk dat je je dan toch eens heel hard achter je oren moet gaan krabben.
Edit; ik snap dat dit misschien heel hard klinkt maar zo is het totaal niet bedoeld. Ik wil je juist graag helpen en kan er eerlijk waar een beetje boos om worden dat jij op deze manier les krijgt. Jij kan hier ook niks aan doen, vind alleen heel zonde van het paard. Met de juiste begeleiding moet je er veel meer uit kunnen halen.