Paard bokt alleen bij mij!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:33

Ayasha schreef:
midgie schreef:
Fijn dat je naar de kliniek ben gegaan,
Maar ik kom toch even terug bij je instructrice, die is dus niet kundig genoeg om te zien dat het paard ergens last van heeft en aangeeft dat er wat is,zonder pardon een paar meppen met de zweep geeft aan een dier die duidelijk aangeeft dat er wel degelijk wat is,dat zou elke goeie instructrice toch moeten weten , een paard bokt echt niet zomaar en dat het stopt met bokken als het een paar tikken krijgt is instinct , dat heet overleven bij paarden je pijn niet laten zien anders word je opgegeten, dus het is heel normaal dat een paard stopt met zijn gedrag als ze op hun donder krijgen, maar dat betekent niet dat ze geen pijn meer hebben, dat betekent dat ze overleven, helaas word er al gauw gezegd hij is aan het klote maar is dat wel zo??
Als jou instructrice meer van paarden gedrag zou weten zou je miss al eerder bij de kliniek aan geklopt hebben !!

En als ze Röntgenogen had ook.
Kom op, wat een gezeik. Als een paard ineens wat gaat bokken en maar bij één persoon die zelf toe geeft wat bang te zijn is het niet heel onlogisch dat ze aan kloten denkt. Wat een perfecte bokkertjes hebben we toch weer in dit topic. :) Ze heeft 'm niet in elkaar geramd maar een tik of twee gegeven.

Ts; heel jammer van de afloop, ik hoopte doorheen het topic op beter nieuws maar helaas.... Sterke, moedige beslissing die je genomen hebt. Veel sterkte met het verwerken!

Sorry maar vind je het gezeik als een paard aangeeft dat het te veel is??
Ook geeft een paard aan dat hij de angst van de ruiter niet aan kan, waarom moet hij er dan doorheen gereden worden door een ander??
Ook dit paard gaf zijn grenzen aan , als je als instructrice niet kan beoordelen of het pijn is of gedrag dat voort komt omdat de ruiter niet juist handelt dan kun je beter ander werk zoeken, in beide gevallen is het paard niet verantwoordelijk voor zijn gedrag , maar altijd de trainer

Mausvg

Re: Paard bokt alleen bij mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 22:43

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik weet dat ik het goede heb gedaan, daar troost ik me mee.

Ik zou het fijn vinden als hier geen discussie wordt gevoerd of wie het wel of niet goed heeft gezien en goed heeft gehandeld. Ze is nu dood en dat is vreselijk en wat we hier ook zeggen dat zal niet veranderen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:47

Heftig TS, maar wel een moedig en eerlijk besluit naar je paarde. Sterkte!

Toperoit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:47

Sterkte!
Wel goed gehandeld.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 00:24

heel veel sterkte!

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:14

Sterkte met je grote verlies. x

sweetjuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:06

ojee wat erg... ik wens je heel veel sterkte!

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:26

Je verhaal bleef door mijn hoofd spoken nadat ik het las (en niet had gereageerd). Wat een heftig verhaal, het heeft me echt geraakt. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van dit alles en het verlies van je paard.

Kar_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:33

Jeetje wat een verhaal, veel sterkte, hopelijk heb je het inmiddels een beetje een plekje kunnen geven.. :(:)

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:34

Gatsie wat naar,heel veel sterkte.