4 jarige zadelmak en ingereden, nu niet meer op te stappen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Noobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 09:32

Na veel wikken en wegen besloten paard terug te brengen..... er was teveel gebeurt vertrouwen was weg. Iedereen bedankt voor de reacties
Topic kan gesloten worden maar ik weet niet hoe ik dit moet doen :D

Mayasfrenk

Re: 4 jarige zadelmak en ingereden, nu niet meer op te stappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:05

Wat jammer ts. Hopelijk vind je een paardje waarmee het wel goed lukt en je heerlijk kunt rijden.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:36

Respect voor je Noobs +:)+ lijkt me geen makkelijke beslissing maar als het vertrouwen weg dan vind ik dat je een verstandig besluit genomen hebt. :j

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 10:47

Goed besluit! Er zullen vast mensen zeggen ' twee weken is niets je moet het meer tijd geven', maar het is jouw aankoop en jij moet er plezier van hebben. Ik hoop dat je niet je plezier bent kwijtgeraakt en dat we binnenkort een topic van je zien met een nieuwe aanwinst die ook letterlijk een aanwinst is!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 08:17

Erg netjes dat ze haar terug namen. Nu op zoek naar iets stabielers!

maureentju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 01:17

Heyhoi!!,

Nou hoor iedereen over het zadel maar mijn paard van 3 deze zomer ingereden. Super braaf niks aan de hand. Toen we hem hebben ingereden heeft hij het gwn geaccepteerd niks aan de pletter of iets. Nu 3 maanden verder zelfde probleem. Enige was steeds als je erop zat was het klaar en deed die alles. Stilstaan groot probleem. Ik heb een wintec zadel op maat gemaakt daar ligt het niet aan. Ik doe een half uur over opstappen. Alles geprobeerd uiteindelijk heeft iemand me geholpen met een snoepje hij hield de teugels beet en snoepje in ze hand. Hij was afgeleid en probeerde alleen maar snoepje te pakken waardoor ik erop kon. 3x achter elkaar gedaan en hij blijft netjes staan. Dag daarna gelongeerd met zadel daarna weer 3x opstappen zonder snoep en hij bleef weer staan. Nu maandje verder doet hij het weer af en toe maar spring er nu in een x op. Ik denk bij mijne dat gewoon staking is. Aangezien die het ene moment goed vind andere x hell no. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar miss kan het ook helpen bij jou.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:20

Iedereen heeft ook een andere manier van inrijden. Persoonlijk vind ik dat je een driejarige best zadelmak kunt (laten) maken maar ik zou hem daarna weer lekker op het land laten spelen en het volgende seizoen weer oppakken. Veel driejarigen zij er helemaal nog niet aan toe.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:36

har166 schreef:
Iedereen heeft ook een andere manier van inrijden. Persoonlijk vind ik dat je een driejarige best zadelmak kunt (laten) maken maar ik zou hem daarna weer lekker op het land laten spelen en het volgende seizoen weer oppakken. Veel driejarigen zij er helemaal nog niet aan toe.

Ervaar ik ook als prettige manier. Ze hebben tijd om het te verwerken en pakken het daarna vaak zo weer op!