Springfoto's Shariff

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:12

Ben het helemaal met de boven genoemde berichten eens.
Misschien dat je zelf kunt proberen meer met je pony mee te komen, je hangt naar mijn idee een beetje achterin het zadel. Waarschijnlijk springt je pony dan ook een stukje beter. Verder zou je de springtechniek van je pony misschien nog kunnen verbeteren?, ik weet niet hoe oud je pony is?
Mijn pony heeft een ook niet al te beste techniek. Ze is al bijna 15 dus daar valt niet zoveel meer aan te sleutelen, en dat ben ik ook eigenlijk niet van plan, ze springt lekker en red zich altijd (heb al diverse Z prijzen behaald ). Dus opzich hoef je niet zo aanvallend te reageren op de tips van de mede-bokt'ers (t komt wel goed Lachen ), alleen handig dat mensen je willen helpen toch?
* Succes ermee! *
Doe je trouwens je pony nooit peesbeschermers om of iets dergelijks - zou t wel doen.
Laatst bijgewerkt door Sedaru op 03-01-04 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:13

Shariff97 schreef:
je kan toch ook gewoon zeggen. leuke foto's en veel plezier

Nou.. leuke foto's en veel plezier

Tong uitsteken

Horses4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:34

kunnen jullie dan niet wat aan de bodem doen als hij altijd zo nat is?? is ie zelfs in de zomer nat dan?? kun je de bodem dan niet een keer goed omploegen ofzow??anders is het wel een hele slechte bodem als ie altijd zo nat is...en da's niet best...

enne natte bodem is ook slecht voor je paard , want daar kan ie mok van krijgen...

maar verder veel plezier met je pony..(dat wil je tog horen)

En om een betere houding met springen te krijgen kun je beter een paar keer springles nemen , want op sommige foto's zit je wel errug ver in het zadel , en dat is voor je pony ook niet fijn... als jij correct zit zal je pony ook een stuk beter en makkelijker springen... en mischien de volgende keer peesbeschermers om doen??

Is het je eigen pony of dat niet?? ik vind het verder wel een leuke pony hoor succes er nog mee!!

Chrisjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:53

gijsenkim"]
[quote="Chrisjuh schreef:
zo beter?? heb het veranderd

honderd punten OK dan!
[/quote]

Tnx! Haha!

ik ben het ook helemaal met keesje eens..

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:35

nou, ksnap niet echt wat er mis is.....
kvin je pony goed springen hoor...
peesbeschermers zijn idd wel zo veilig Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:59

Ik vind de modder niet goed, je houding is niet heel handig voor je paardje en je paardje springt niet ideaal, je kan beter rustig beginnen met opbouwen .. gewoon eerst netjes over lage sprongen heen gaan en dan pas hoger...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:17

Ik zet een slotje. Het merendeel van de reacties gaat allang niet meer over de foto's, maar meer over het kunnen omgaan met kritiek (positief en negatief).