Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tendance schreef:Het is echt de meest grote onzin dat het voor de jury uitmaakt of je een dressuurzadel of springzadel op je paard hebt liggen hoor! Het gaat erom hoe je erop zit. De meeste mensen zullen rechter op hun paard zitten bij een dressuurzadel, omdat een springzadel nu eenmaal niet gemaakt is om kaarsrecht op te zitten, maar als je geen dressuurzadel hebt en prima op een springzadel zit, dan klaagt een jury ook niet hoor.
Ik denk ook echt niet: "Oeeehhhhh die wil springen, zal eens kijken of ze het wel verdiend."
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer, dat mensen denken dat dit de gedachtegang van een jury is.
Babootje schreef:Tendance schreef:Het is echt de meest grote onzin dat het voor de jury uitmaakt of je een dressuurzadel of springzadel op je paard hebt liggen hoor! Het gaat erom hoe je erop zit. De meeste mensen zullen rechter op hun paard zitten bij een dressuurzadel, omdat een springzadel nu eenmaal niet gemaakt is om kaarsrecht op te zitten, maar als je geen dressuurzadel hebt en prima op een springzadel zit, dan klaagt een jury ook niet hoor.
Ik denk ook echt niet: "Oeeehhhhh die wil springen, zal eens kijken of ze het wel verdiend."
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer, dat mensen denken dat dit de gedachtegang van een jury is.
Zal niet zeggen dat ieder jurylid zo denkt, maar ik heb het ze horen zeggen![]()
okdoei schreef:@madelein, gelukkig hebben meer mensen hier last van, de mijne is inmiddels 7, Ronaldo x Zirkoon. Morgenavond kon ik gelukkig ook weer 2 proefjes rijden dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat.
okdoei schreef:@madelein, gelukkig hebben meer mensen hier last van, de mijne is inmiddels 7, Ronaldo x Zirkoon. Morgenavond kon ik gelukkig ook weer 2 proefjes rijden dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat.
okdoei schreef:Top is een groot woord haha, het blijft natuurlijk lastig. maar het gaat in ieder geval stukken beter thuis.
ik denk inderdaad dat ik teveel wil prutsen aan de voorkant op concours. Thanks Robbie88