Guusje (paard ahoy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:52

Het ziet er echt super uit hoor meid!! Ik zou trots zijn als ik zulke foto's kon plaatsen OK dan! ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:54

#Ymke# schreef:
Het ziet er echt super uit hoor meid!! Ik zou trots zijn als ik zulke foto's kon plaatsen OK dan! ...

TROTS??????? Frusty Waar heb jij je verstand zitten???????

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:55

Hmm, of ze aardig is of niet, daar valt over te discussieren, maar daar gaat het nu niet over. Ik heb haar inderdaad zelf ook een aantal maal meegemaakt, en was over de hele toestand niet te spreken. Over haar gedrag niet en over het gedrag van haar begeleiders niet. Guus vind ik soms alleen maar een beetje zielig, hij kan er tenslotte niets aan doen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:57

Wat een akelige foto's van een verschrikkelijke amazone
Arm paard Scheve mond

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:02

Sorane"]
[quote="#Ymke# schreef:

[/quote]

Dit was natuurlijk sarcastisch bedoelt.. Verwachte zo'n reactie eigenlijk al. Haha! .
Naast die waarheid is het toch leuk om een paar positieve reactie's te hebben niet Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:04

Tigo schreef:
Prachtig beesie !! Wat is ie moooooi !! Prachtig kleurtje !!!! Kben fuliefd denk ik Lovers En hij loopt niet zo ontspannen,maar wel heel mooi onderin !! En hij heeft zoooown sgattug koppie Kwijl

DagDag !!

Ow jaaaaahhh ! zooo liehieffff! Zo leeuheuk! Ziek

(Zo mishandeld, zo getergd, zo verschrikkelijk om te zien...)

Of is dat niet belangrijk? alleen dat ie een "sgattug" koppie heeft? Boos!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 23:07

Moet stiekem toch wel ff grinniken, maar je hebt wel gelijk.
Vind de foto's van Paard&Foto nog wel ff wat erger (zie link p2). Dan wurmt Guus die tong er ook uit Scheve mond

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:08

Pfff, gelukkig Ymke, ik schrok al van je antwoord Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:08

#Ymke#"]
[quote="Sorane"][quote="#Ymke# schreef:

[/quote]

Dit was natuurlijk sarcastisch bedoelt.. Verwachte zo'n reactie eigenlijk al. Haha! .
Naast die waarheid is het toch leuk om een paar positieve reactie's te hebben niet Knipoog
[/quote]

O ik schrok al Haha! Ik heb dan niets gezegt!!! Knipoog

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:10

mmmmm *krijgt idee *
Ik ga mij een goede scherpe stang met sperriem aanschaffen, dan ben ik met Evita in no time Z want dan moet ik niet veel moeite meer doen om haar in de krul te trekken

Vind de foto's ook alles behalve ontspannen, zeker die laatste . Ik heb haar nooit life gezien, maar zoals ik hierop kan beoordelen had de pony er alles behalve plezier in...

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:11

ik heb al eerder shows van haar gezien, en dat ging echt vreselijk.
guusje was echt zo nerveus als ik weet niet wat, en zij maar een beetje lopen lachen en zeggen dat ie het thuis zo goed doet..
er kwam echt niets zinnigs uit hun, en eigenlijk snap ik niet waarom ze die shows blijven geven, het lukte haar niet om ook maar een ding goed uit te voeren...
het is echt helemaal niets voor mij, en zelf zou ik er ook niet graag naar kijken oid.
met de discussie of een fjord nou wel of geen z kan zal ik me maar niet mee bemoeien, en dus zal ik ook maar geen onderbouwing geven Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:12

Knipoog Schijnheilig Vergeven hoor...

Maar toch vind ik het er netjes uit zien... afgezien van de open mond en al die dingen... Bloos!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:18

Als het zo duidelijk is dat een dier er geen plezier in heeft, om zo gereden te worden, is het voor mij echt niet belangrijk dat het totale plaatje "netjes" lijkt Verward

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:23

Je hoeft niet goed te kijken om te zien dat er helemaal niets netjes is aan het totale plaatje. Constant verzet. Daarbij is het feit dat hij de ring niet in wilde al voldoende volgens mij.

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:28

tja, ik heb hen afgelopen voorjaar zien rijden en het viel mij ook enorm tegen. Ik zag hen een Z proef rijden en dan nog die Kur. Erg slordig gereden met groffe hulpen. Echt dat je zegt, neem eens goed les, meid
en of Guusje een echte fjord is ? dat weet ik niet, zij beweert dat het een rode is, maar papieren schijnen er niet te zijn. Persoonlijk houd ik het op een haflinger-fjord kruising, aangezien ik geen fjord ken met zulke lange manen. Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. Maar rijtechnisch was ik nou niet bepaald onder de indruk, en dat is een understatement....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:30

en trouwens voor diegene die haar verdedigen door te zeggen dat het door de drukte en de mensen komt.. dan moet ze haar pony maar meer gewoon laten worden door de drukte. Op internationale spring-en dressuurparcours enzo zitten er ook altijd veel mensen. En die paarden letten er ook niet op. En ik heb al shows gezien met muziek en kabaal en alles, en die paarden gaven er geen kik om en liepen heel ontspannen met plezier, dus waarom zou guusje dat niet kunnen?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:33

Ik heb 1 keer een stukje van Guusje gezien, op Duindigt, toen was hij redelijk ontspannen. Maar ik vind die hulpen zo eng, haar sporen komen praktisch in zijn flanken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:37

Afgezien dan van het feit dat er wel degelijk een punt gemaakt wordt (ja, ik heb de show van vandaag ook gezien) ga ik er toch een slotje op zetten.

Het topic is geopend door iemand anders. Jolanda is hier zelf niet op Bokt. Het is het niet zo netjes dat iemand die niet weet dat haar foto's op internet geplaatst zijn zo afgekraakt wordt.