Wedstrijd-foto's van Camilla

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:23

Mooie foto's, ziet er goed uit Al heb ik wel eens beter van jullie gezien maar wat wil je ook met een pony die 6 weken heeft stil gestaan. Knipoog Het kan alleen maar weer beter gaan als het mee zit Cool Een puberende pony is nog niet zo makkelijk Ik weet er alles van Bloos! Tong uitsteken

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:42

dat paard heeft 6 weken stilgestaan en jij rijdt daar zo mee de ring in? Huilen

gelukzak Tong uitsteken . Je wilt niet weten wat voor foto's ik met Evita zal krijgen als die 6 weken stil had gestaan en dan een proef moest rijden Haha! . Ik zal de ring al niet meer indurven en al mijn foto's onmiddelijk wegsmijten Haha! Ik vind het echt knap van je hoor, en de commentaar die ik had is in dit topic al eens gezegd dus ik ga het niet nog eens herhalen Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:48

Zitten een paar nette foto's van het losrijden bij!
En wat ligt die buitenbak er mooi droog en stevig bij zeg!!! Die wil ik ook wel op stal Haha!
Wel dapper dat je na zo weinig oefenen toch durft te starten...
Beterschap verder!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 12:29

Achja veel had ik niet te verliezen. Tong uitsteken
Gewoon proberen.
En die bak was idd mooi droog en stevig. Super fijne bak daar!!
Die zou ik ook wel willen hebben hier. Schijnheilig

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:25

leuk paardje jmmr dat de fotos van de proef wat wazig zijn maar verder heel leuk hor OK dan!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:46

Echt leuke foto's zijn het hoor!!! Ik vind het echt knap dat je zulke punten haalt als je nog maar net weer bent begonnen met rijden! Volgende keer heb je gewoon weer een winstpunt!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:59

Het is gewoon bijna ongelooflijk: ik zie op een paar foto's (bijna) kopieën van Darmoor Scheve mond Vooral die laatste, zo kan Darmoor echt precies kijken

Leuke foto's en petje af dat je d'r na 6 weken stilstaan zo kan rijden OK dan!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 21:14

Yep, ik heb ook altijd gezegd dat ik Darmorah en Camilla op elkaar vind lijken. Haha!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:29

Haha, ik geef altijd positieve rectie's op foto's en nu vind ik het een keer wat anders en dan meteen zulke reactie's Verward . Als ik een keer de andere kant op fiets dan de rest heb ik het meteen gedaan OK dan!

Het is verschil is dat mijn pony nu 22 is en pas op z'n 9e is ingereden en dat camilla gewoon op normale leeftijd is ingereden en nu ook jonger is. Wat verwacht jij van een pony van 22??

En ik wist niet dat ze 6 weken had stil gestaan. IK heb er gewoon overheen gelezen. Anders was m'n commentaar wel anders geweest.

Ik geef m'n mening en ik vind het belachelijk van Manda dat je dan meteen MIJ de grond instampt. Ik heb toch geen reactie op jou neergezet en ik denk dat nathalie oud & wijs genoeg is om zichzelf te verdedigen.

Maargoed, volgende keer zal ik geen mening meer geven en lekker meefietsen met de rest van de groep.. Schijnheilig

xdroopyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:41

LeUkE pOnY..mOoIe FoToW's..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 15:47

Weetje hoe het komt dat je binnebak foto's mislukt zijn??
Omdat een digitale fotocam moeite heb om bewegend te flitsen....Als ik foto's maak in de binnebak van een bewegend paard, worden ze ook wazig!!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:03

Ja ik had te weinig licht, dus dan moet ik de flitser gebruiken, en dan duurt het weer langer, en tijdens de flits beweeg ik ook weer mee anders is de pony weg Tong uitsteken

Die foto's in de buitenbak waren wel gelukt omdat ik daar de flitser uit had staan Lachen

(ff btw ik heb de foto's gemaakt, vandaar dat ik ff reageer Knipoog Schijnheilig )

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:55

Hey Nath.
Leuke foto's!!!
Jammer dat sommige foto's wazig zijn maar de foto's die buiten zijn genomen zijn ook wel heel leuk.
Hoeveelste was je geworden eigenlijk?
Camilla blijft nog steeds supermooi Kwijl Kwijl Kwijl

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 20:56

Euhm 11e van de 15 geloof ik. Tong uitsteken