onderlinge weds. met oa. Ineke, elisha en Miesie:)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:14

Zazoutje"]
[quote="ShannaY schreef:
Hahaha...
Ik wil niks zeggen maar ik heb jou die dag nog zien rijden in de bak na de wedstrijd Verward en hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij Verward dus als je het niet heb gezien moet ook niet zoiets zeggen. Dat meisje op die haf is mijn zus dus zij weet zelf wel of ze heeft geoefend of niet.

Is dan wel duidelijk dat je er geen verstand van hebt he ?
Leer eerst een leren wat het rijden van een paard betekend, en hoe sommige paarden zijn, misschien kun je dan wel commentaar leveren. Dit is zo kinderachtig, ik zie ze altijd alleen maar crossen in de buitenbak, en dan gaan ze een L-proef rijden, terwijl ze nooit in de binnenbak rijden, dus ook nog nieteens aan de verlichting zijn gewend. Dat is gewoon dom, en als ik daar een opmerking over maakt, hoe je niet als een klein kind op de grond te gaan stampen.

Als je het zo goed, dan kom je maar eens naar me toe, en stap jij eens op mijn paard, kijken of je dan nog zo grote mond hebt ?

Pfff...

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:17

ik heb het niet over jou paard Verward ik zeg alleen dat hun echt wel elke dag in de binnenbak hebben geoefend. En wat hebben wat mijn ogen hebben gezien(ja ik heb hun toch echt heel vaak binnen zien rijden) met het verstand te maken Verward Ik zeg ook helemaal niet dat ik het goed weet, maar ik weet wel dat hun hebben geoefend en dat heeft niks mt jou paard te maken. ik zeg alleen dat ik jou die dag wel heb zien rijden en dat heeft niks te maken of ik jou paard nou aankan of niet of dat ik er op kan rijden of niet Verward

ik ben dan nog maar 13 ja, maar ik ben niet gek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:26

Zazoutje"]
ik heb het niet over jou paard Verward ik zeg alleen dat hun echt wel elke dag in de binnenbak hebben geoefend. En wat hebben wat mijn ogen hebben gezien(ja ik heb hun toch echt heel vaak binnen zien rijden) met het verstand te maken Verward Ik zeg ook helemaal niet dat ik het goed weet, maar ik weet wel dat hun hebben geoefend en dat heeft niks mt jou paard te maken. ik zeg alleen dat ik jou die dag wel heb zien rijden en dat heeft niks te maken of ik jou paard nou aankan of niet of dat ik er op kan rijden of niet Verward

ik ben dan nog maar 13 ja, maar ik ben niet gek
[/quote]

Je hebt het niet over mijn paard ?
Je spreekt jezelf nu in dit berichtje al tegen.. let op..

[quote="Zazoutje"]
ik heb het niet over jou paard :
[/quote]
Oke je hebt het dus niet over mijn paard...

[quote="Zazoutje schreef:
ik zeg alleen dat ik jou die dag wel heb zien rijden

En in je berichtje hiervoor beweerde je ook nog dat hij kreupel was ?

Verklaar jezelf nader ?

En waarom val je direct aan ? Ik zeg dat ik hem voor geen meter vond lopen, en dat vond de jury blijkbaar ook ? Wat is het probleem nou ?

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:42

ik ben van die haflinger
ik vraag me af waarom je gelijk zo moet afkraken dat hij er niks van bakt. en we hebben zeker wel binnen gereden maar toen vond hij niks eng.
Tis gewoon dat hij het op de wedstrijd wel eng vond kunnen wij ook niks aan doen... maar hij crosste zeker niet elke kant op dan de goede.
maar je hoeft niet gelijk te zeggen dat hij er niks van bakt.. maarja maareh.. laat het:s

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 09:34

Tja laten we het maar vriendelijk houden hier..Haha!

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:47

foto's doen het niet Cheese!
misschien wil je een keer nieuwe plaatsen?
wel kewll dat je een eigen pony hebt!!!!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:56

Goh jammer hee! Ik was erg benieuwd naar de foto's en nou kan ik ze niet zien

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:00

paardjuh schreef:
foto's doen het niet Cheese!
misschien wil je een keer nieuwe plaatsen?
wel kewll dat je een eigen pony hebt!!!!

Tegen wie heb je dit?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:14

Dit is een heel oud topic. De fot's zijn inmiddels verlopen. Daarom plaats ik een slotje.