Zazoutje"]
[quote="ShannaY schreef:Hahaha...
Ik wil niks zeggen maar ik heb jou die dag nog zien rijden in de bak na de wedstrijden hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij
dus als je het niet heb gezien moet ook niet zoiets zeggen. Dat meisje op die haf is mijn zus dus zij weet zelf wel of ze heeft geoefend of niet.
Is dan wel duidelijk dat je er geen verstand van hebt he ?
Leer eerst een leren wat het rijden van een paard betekend, en hoe sommige paarden zijn, misschien kun je dan wel commentaar leveren. Dit is zo kinderachtig, ik zie ze altijd alleen maar crossen in de buitenbak, en dan gaan ze een L-proef rijden, terwijl ze nooit in de binnenbak rijden, dus ook nog nieteens aan de verlichting zijn gewend. Dat is gewoon dom, en als ik daar een opmerking over maakt, hoe je niet als een klein kind op de grond te gaan stampen.
Als je het zo goed, dan kom je maar eens naar me toe, en stap jij eens op mijn paard, kijken of je dan nog zo grote mond hebt ?
Pfff...
en hij is ook kreupel :S en met die haflinger hebben ze elke dag geoefend binnen .. misschien was je er wel niet bij