Little_Gift schreef:Hahaha er is geen paard dat vlugger straft en toont wat wel en niet kan dan deze merrie, trust me!
Trouwens, zadel is compleet naar paard aangepast en ligt haar als gegoten, waar jouw werk en ervaring met paarden dan zit, zal niet in zadelpassen zijn althans lol
En er zijn wel degelijk paarden die zelf de druk op de teugels zetten en niet de ruiter, ik zeg niet dat dit hier zo is, maar ze bestaan heel zeker.
Denk maar aan de iberische rassen... het heeft een reden waarom die allemaal met stang en trens gereden worden.
En degenen die tips geven maar vervolgens het paard een pony noemen... haflinger is standaard tot de paardachtigen ingedeeld, dus pony / ponie / pownie doet hier niet terzake en doet me zeker ook niet direct openstaan voor de gegeven tips gezien het niet moeilijk is te weten welke rassen tot wat behoren.
Mvg
Nikita
Ps : is dit reactie van TS genoeg ? :-D
Meen je dit serieus?
of het nou een paard, een knol, beest of wat dan ook is, het gaat toch om de tips die je krijgt? het gaat over je paard/pony/knol of whatever, en het gaat over hoe je rijd.. niet of het nou een paard of een pony of wat dan ook is.verder ga ik mee met de rest, ik heb je echt veel beter zien rijden in je vorige topic
Je leeftijd verbaasde me eerlijk gezegd toen ik even in je profiel spiekte.