Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NienkeeXxx schreef:Benthe ik vind niet dat je dat van m kan verwachten. Jo geeft al zo veel en doet al veel moeite dit is echt iets wat je zelf moet regelen. Als het buitenshuis is wilt hij ook echt wel rijden kijk maar naar Guus. maar wil je les moet je het zelf betalen. sowieso gezien de andere mensen die er rijden is het oneerlijk als die wel zelf moeten betalen en jij niet. Ik bedoel dit gezien vanuit de andere mensen. Ik heb Lotte die mij instructie geeft en dat kost me tot nu toe ook niks. maar je snapt wel wat ik bedoel
Zertab schreef:NienkeeXxx schreef:Benthe ik vind niet dat je dat van m kan verwachten. Jo geeft al zo veel en doet al veel moeite dit is echt iets wat je zelf moet regelen. Als het buitenshuis is wilt hij ook echt wel rijden kijk maar naar Guus. maar wil je les moet je het zelf betalen. sowieso gezien de andere mensen die er rijden is het oneerlijk als die wel zelf moeten betalen en jij niet. Ik bedoel dit gezien vanuit de andere mensen. Ik heb Lotte die mij instructie geeft en dat kost me tot nu toe ook niks. maar je snapt wel wat ik bedoel
Nee, ik vind ook niet dat ik dat kan maken...
Ik weet niet of de andere meiden het zelf moeten betalen, en of die jongen het betaald...maar goed, daar ga ik niet tussen zitten.
Dorine92 schreef:Iedereen heeft het hier over les nemen, maar ik vraag me af of lessen gaan werken.
Als je ziet wat ts voor (belachelijke) reacties geeft op tips die haar niet bevallen...
Een instructeur zegt ook niet altijd wat je wil horen
Zertab schreef:Dorine92 schreef:Iedereen heeft het hier over les nemen, maar ik vraag me af of lessen gaan werken.
Als je ziet wat ts voor (belachelijke) reacties geeft op tips die haar niet bevallen...
Een instructeur zegt ook niet altijd wat je wil horen
Ik heb les gehad en dat ging prima. Omdat zij het wel fatsoenlijk kon brengen, bokt blijkbaar niet. Sommige bokkers kunnen het wel netjes brengen. Dus niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen.

Zertab schreef:Ik weet dat het tips zijn, en ik ga er ook iets mee doen. Maar niet met de les tip. Mijn ouders gaan het niet betalen, ik krijg al autorijles van ze. Ik zelf...man dat red ik niet eens. Mijn instructrice van toen kostte 15 euro per les. Uur lang. 20,- euro zakgeld in de week, dan nog feestjes, en geen werk.
Oftewel: ik ga met de tips aan de gang, en voor de rest kom ik niet meer in dit topic. En nog één keer: dit is niet mijn eigen paard. Eigenaar kan zelf niet rijden, heeft weinig verstand van paarden.
Zertab schreef:Ik weet dat het tips zijn, en ik ga er ook iets mee doen. Maar niet met de les tip. Mijn ouders gaan het niet betalen, ik krijg al autorijles van ze. Ik zelf...man dat red ik niet eens. Mijn instructrice van toen kostte 15 euro per les. Uur lang. 20,- euro zakgeld in de week, dan nog feestjes, en geen werk.
Oftewel: ik ga met de tips aan de gang, en voor de rest kom ik niet meer in dit topic. En nog één keer: dit is niet mijn eigen paard. Eigenaar kan zelf niet rijden, heeft weinig verstand van paarden.

Cil_ schreef:Je schrijft dat je worstelt met je zit. Je kunt investeren in een paar goede chaps of fijne leren rijlaarzen daardoor zal je stabieler zitten (stille beenligging is belangrijk) en kan je bewust voorwaarts drijven. Er zit nog een hoop werk in de combinatie maar ik zie jouw foto's liever dan een in de krul getrokken paard. Paard moet wel meer in verbinding dmv het been naar een vriendelijke hand gereden worden. Hoe gaat het nu?
upendo schreef:Ik ben het volledig met je eens hoor Libbylove, dus je bent niet de enige.