waar/hoe? binnen hele korte tijd,leren paardrijden,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: waar/hoe? binnen hele korte tijd,leren paardrijden,

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 11:28

Ken het probleem,de groepen waren te groot en het tempo te snel voor mij.En dat was ook een beginners groep.Maar op de manege hebben ze ook een groep die kleiner is en dus meer tijd voor aandacht voor elke ruiter en een lager tempo.De lessen zijn wel duurder per uur.En de leeftijden zijn van 30 tot 60 jaar.Dus geen fanatieke ruiters.Mischien is er wel een manege bij jou in de buurt die ook deze groepen hebben.Mijn manege is in Groesbeek.

pegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 12:09

Britta31 schreef:
Ken het probleem,de groepen waren te groot en het tempo te snel voor mij.En dat was ook een beginners groep.Maar op de manege hebben ze ook een groep die kleiner is en dus meer tijd voor aandacht voor elke ruiter en een lager tempo.De lessen zijn wel duurder per uur.En de leeftijden zijn van 30 tot 60 jaar.Dus geen fanatieke ruiters.Mischien is er wel een manege bij jou in de buurt die ook deze groepen hebben.Mijn manege is in Groesbeek.

Probleem britta?
Zowel in de beginners groep waar ik les, als (vanochtend) in de "minst" gevorderden groep
vind ik best.

Yntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 06:34

Valt je heel erg tegen.

Ik dacht ook wel even snel paard te kunnen leren rijden.

Heeft een half jaar geduurd voordat ik de basis echt onder controle had.

Aldoende leert men,

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:49

Maar TS, wat versta jij onder de basis? Blijven zitten in stap, draf en galop. Lichtrijden. That's it? Ik denk dat je dat bedoelt zonder de basis van de dressuur.. (dat is eigenlijk de basis) maar goed ik denk wel dat je dat bedoelt. Of lees ik ergens over heen :=

Edit: ik zie het al, sorry.