_coquette_ schreef:Het lijkt me ook zo fijn voor een wedstrijd. Dan is de spanning er een beetje af. Maar ik durf het niet een keertje te proberen
ik kan je zeggen het werkt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kreeg een formulier onder ogen van iemand die een paar uur rijverbod had gehad.
Percy schreef:Weet inmiddels zeker dat je in België niet dronken te paard magKreeg een formulier onder ogen van iemand die een paar uur rijverbod had gehad.
Er was de mogelijkheid dat ze het rijbewijs inhielden maar ze konden ook het voertuig of het rijdier in beslag nemen. Vraag me alleen af waar ze dat rijdier dan gaan laten
Anoeska27 schreef:Ik vind alcohol en deelnemen aan het verkeer niet samengaan, dus ook niet tijdens het paardrijden.
_coquette_ schreef:Het lijkt me ook zo fijn voor een wedstrijd. Dan is de spanning er een beetje af. Maar ik durf het niet een keertje te proberen
tegenwoordig gaat er een flink blik energydrink in, ff oppeppen voor de proef
Fred_Kroket schreef:Ik vraag me dan altijd af wie er dan "de Bob" is, paard of ruiterBij de jachtritten zijn er sherry stopjes en hebben sommige heren een heupflesje met drank mee.
Ach het wordt er in ieder geval gezelliger van!

)
Maar dat gaat ook flink over de grens van 'eentje kan geen kwaad'.