Ixquisa, vier jaar na zeven maanden training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 00:27

Heleennn schreef:
Maar ik denk niet dat het echt geapprecieerd wordt als ik ergens anders ga lessen ipv van op de manege mijn privelessen voort te zetten...

Persoonlijk heb ik hier een beetje moeite mee. Als de begeleiding niet goed (genoeg) is, zou ik het ergens anders zoeken of ze het er mee eens zijn of niet. Dat klinkt een beetje kort door de bocht maar dat bedoel ik echt opbouwend. Met de juiste hulp (en zonder slof) zul je zien dat je met sprongen vooruit kan gaan. En zowel jij als jouw jonge paard verdienen dat.

amberIB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:57

Op de foto waar jij zelf al zegt dat je 'volledig het stuur kwijt bent' moet jij je buiten hand nóg meer laten zakken, zodat je paardje er niet 'onder door kan lopen'als het ware! En je moet je paard véééél meer met de buitenkant rijden, het is niet als je een bocht door rijdt dat ie alleen maar stelling moet hebben, wél lengtebuiging maar natuurlijk ook aan de buitenkant houden, dus meer met je buitenbeen en buitenhand erbij houden! Slof lijkt me genoeg over gezegd ;)
Succes!

amberIB

Re: Ixquisa, vier jaar na zeven maanden training

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:01

Zie trouwens ook net dat je de slof eraf gehaald hebt! prima! ;)