Eindelijk zelf op Marfique!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:44

Wat een mooie paarden allemaal.. en wat een groote.. je zou maar vallen Knipoog

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:59

amen levi Lachen. goed gezegd.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:19

indoctro schreef:
ik bedoel marfique, tuurlijk mag iemand foto's van zijn paardje aan andere tonen, iedereen is tenslotte trots op zijn eigen paard, allee, is het zo zonde om te zien dat veel paarden verkeerd ingbogen worden, dit wordt namelijk zo'n "dagelijks beeld"dat andere mensen denken dat het zo hoort en zo hoort het juist niet, ik zie dan veel liever een paard als lafiet (let's go) mooi neus op de loodlijn, en gen vals knik maar de nek als hoogste punt ingesteld, als je de foto's van marfique bekijkt is het wel goed om hem laag te rijden, maar dan wel met de neus eruit!!!! en niet met de neus naar je toe getrokken, dan ontstaat de valse knik, bert rutten heeft hier ook over geschreven in BIT nr. 95 (2003)

Sorry maar Fiek word niet met haar neus naar me toe getrokken zoals hier word beweerd, Fiek loopt daar graag en vannuit deze positie ( zonder te trekken ) leer ik haar de basis en vannuit dit standpunt ga ik werken om haar achterhand er onder te krijgen waardoor haar neus er vanzelf meer uitkomt!!! Boos!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 10:34

Indoctro krijgt dit paard voorlopig niet in de ring, aangezien ze nog maar net onder het zadel is en nog heel erg zoekt naar juiste houding. Er wordt hier nergens getrokken. Het paard is net een paar weken onder het zadel.

Bovendien vind ik het kwalijk dat iemand die jureert niet het verschil ziet tussen een omklappende manenkam in combinatie met een fors ontwikkelde kap en anderzijds een verkeerd afgebogen hals.

Over neus voor en achter de loodlijn is hier voldoende gediscussieerd op bokt. Daar heb ik geen zin meer in. Dat hoort bovendien op RT en niet op HAW.

Off-topic: Vind het erg vreemd dat iemand hier op bokt binnenkomt, gelijk naar mijn topic gaat, wat allang weggezakt is naar de tigste pagina, en de enige twee posts die hij/zij plaatst gebruikt om deze vreemde reactie te plaatsen Verward
Laatst bijgewerkt door fabienne op 07-01-04 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 10:48

Nou Fabienne, dat ben ik dus helemaal met je eens en dit heb ik ook al proberen duidelijk te maken aan Indoctro!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 10:49

Ik zou hem/haar wel voor willen stellen eens bij mij langs te komen om te vragen al mijn paarden met 1 keer rijden in de juiste perfecte houding te zetten. Maar dan mogen wij wel allemaal komen kijken om te zien hoe het zou moeten toch?

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 10:55

Levy schreef:
Ik zou hem/haar wel voor willen stellen eens bij mij langs te komen om te vragen al mijn paarden met 1 keer rijden in de juiste perfecte houding te zetten. Maar dan mogen wij wel allemaal komen kijken om te zien hoe het zou moeten toch?

hahahaha Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 10:57

Ik zie deze foto's nu pas... wat een knapperdje en leuk dier heb je daar Fab!!! Haha!

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:10

kom ik ook kijken Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 13:12

Nou moe, zie ik eens foto's van een fijn gereden jong paard, met het neusje netjes voor de loodlijn en een ontspannen "gezicht", is het weer niet goed en moet het diertje al opgericht lopen ?

Fijne foto's Fabienne, zo wil ik er wel meer op Bokt zien !

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:10

Nieuwe bril nodig Indoctro ?

Niks mis mee Fab, ziet er goed uit Lachen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:15

Hahahahahahaha, Indoctro heeft het zwaar......
Benieuwd waar hij of zij gebleven is trouwens

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:29

Terug naar zijn/haar andere account Haha!