Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nessah schreef:Ik heb zelf in het verleden ook een paard gehad wat de neiging had om te hangen, zeker wanneer ze wat moe werd. Ik heb zelf een verbrijzelde elleboog gehad en ben daar nooit 100% van hersteld, gewicht in mn rechterarm doet dan ook pijn..
Hoe ik dit probeerde op te lossen was voornamelijk meer voor me uit werken, als zij wat vlug werd kwam ze soms wat achter de teugel maar liep ze verder wel heel fijn.. Na een paar rondjes daarvan liet ik haar wat minder vlug lopen en dan kwam ze langzaam terug in mn handen maar lang niet zo erg, dus niet het echte hangen.
Dus zo lang ik maar continu bezig was met (schijn)overgangen maken, had ze de "tijd" niet om te hangen. Misschien een bruikbare tip?
Ik denk dat je met hulpteugels juist iets aanbiedt om in te gaan hangen, ken zat paarden die in een slof bijvoorbeeld heel erg gaan hangen.

unihorses schreef:ik zou zeggen elastiek ( ook wel halsverlenger genoemd ) heeft bij mij erg gehopen.
Apple schreef:[mod ]Even een moderator reactie in dit topic. Een moderator kan ook gewoon reageren in een topic met vragen en opmerkingen en gewoon meedoen aan de discussie. Pas als er een opmerking staat in een groen balkje (zoals nu) dan is het modereren. Daarnaast heeft elke moderator een eigen gebied om te modereren en wordt er eigenlijk niet buiten de eigen fora gemodereerd. Als er dus in dit geval een moderator (niet van RT) reageert in dit topic met gewoon wat vragen dan is dat als gewone bokker en niet als moderator.[/mod]
Als een moderator een gewone reactie zou geven dan zou dit niet in een groen balkje staan.

gaat eigenlijk prima altijd.