olafgek schreef:op dat filmpje ben ik het niet!!! het is wel mij paard, amar ik heb vriendinnen met dezelfde naam (alsof niemand dat heeft??) en die reed olaf in dat filmpje. en trouwens al zou ik het zijn, dat filmpje is 3 jaar geleden opgenomen, 2 jaar geleden op youtube gezet, het is oud!!
olafgek schreef:die foto's zijn ook ouder, toen had ik nog les op een anderre manege. er zijn maan 3 maneges in onze buurt:de manege waar ik heb lere rijden (verschrikkelijke manege: ze liete me men allereeste les galopeeren en hebben me nooit verteld over een cap te dragen)...
Ik ben hier niet om gemeen te gaan doen, dat zeker niet... Maar ik heb gewoon -net zoals veel andere mensen- een naar gevoel bij dit topic. Je vriendin heeft namelijk ook -voor zover ik kan beoordelen na het zien van het filmpje- dezelfde haarkleur, een bril en hetzelfde postuur als jij op de foto's. En met dat "En trouwens al zou ik het zijn..." maak je voor ons ook alleen maar duidelijker dat jij het zelf bent. Ik ga niks zeggen over je rijstijl etc omdat het filmpje 'outdated' is en je toch niks van mij aanneemt (en dat hoeft ook niet, doe lekker je ding).
En over dat tweede... Op je eigen foto's draag je ook geen cap, en ik neem aan dat je wel van een cap hoort voor je een eigen paard aanschaft. En als je het zo slecht vindt dat ze je dat niet aanleren... Waarom doe je het dan niet gewoon wél als je een eigen paard hebt? Of waarom laat je "je" vriendin niet met cap rijden als je zelf aangeeft dat 't niet goed is om beginners te laten rijden zonder cap?