Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
xcynthiax"]
[quote="Youko"][quote="xcynthiax schreef:ik vind dat je beetje te lang ben, en de pony mag wel wat ronder lopen
Wat verwacht je van een pony die NU ingereden wordt???! Beetje rare opmerking....

Emme schreef:Hey Franca en Jennygirl!
Cheyenne loopt super zeg! Waren alle paardjes maar zo voorbeeldig als Yennie... Wees maar trots op haar!
Zaterdag ook voor het eerst over één van de merrie'tjes gelegen... mooi met de oortjes naar voor, nu en dan 's kijken wat voor zwaargewicht er op haar lag, maar voor de rest was ze erg braaf! Je zou voor minder Arabitis krijgen hé!
Leuk dat je ons op de hoogte houdt van de vorderingen... En populair is je Cheyenne inderdaad... Dé Bokt-Arabier!
Keep in touch, and take care!
Emxxx
Cheyenne de bokt-arabier ....hihi....ik zal het haar maar niet zeggen anders gaat madame misschien nog naast haar hoeven lopen 
mango schreef:He ik zie de plaatjes niet jammer hoor !!!
deze site det het geloof ik niet meer balen
hoor ben erg benieuwd!!
Hi Emm alles goed? wanneer kom je weer naar Nederland?
Sylvia en ik ook gaan 9 november naar een arabierenshow in Simonshaven heb haar al een tijd niet meer gezien en ga ook gelijk
Faras en Goran natuurlijk bewonderen echt leuk!
!
)Franca"]
[quote="Emme schreef:Hey Franca en Jennygirl!
Cheyenne loopt super zeg! Waren alle paardjes maar zo voorbeeldig als Yennie... Wees maar trots op haar!
Zaterdag ook voor het eerst over één van de merrie'tjes gelegen... mooi met de oortjes naar voor, nu en dan 's kijken wat voor zwaargewicht er op haar lag, maar voor de rest was ze erg braaf! Je zou voor minder Arabitis krijgen hé!
Leuk dat je ons op de hoogte houdt van de vorderingen... En populair is je Cheyenne inderdaad... Dé Bokt-Arabier!
Keep in touch, and take care!
Emxxx
Cheyenne de bokt-arabier ....hihi....ik zal het haar maar niet zeggen anders gaat madame misschien nog naast haar hoeven lopen 

)!
)! Heb leuke foto's van Fantomasje weer... Ik probeer ze binnenkort online te zetten...
!
NaNi schreef:yenniegirl en Franca jullie boffen maar met zo'n paard
.