Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jolindaa schreef:Uhm ik heb nu 3 keer je stukje gelezen en het is nogal verwarrend. Ik DENK inderdaad dat daya rechtsgebogen is, omdat hij deze kant goed kan inbuigen. De voltes zijn met een nette lengtebuiging en hij laat op rechts makkelijk zijn hoofd zakken.
Jolindaa schreef:Linksom laat hij geregeld zijn hoofd zakken, maar brengt hem vaak ook weer wat omhoog. Hij vindt het moeilijk om in zijn gehele lengte te buigen op de volte en valt op deze kant vaak over de schouder.
Jolindaa schreef:Bij zijgangen is het weer precies andersom. Wijken naar rechts, waarbij hij dus zelf buigt naar links, gaat supergoed.
Jolindaa schreef:Schouder binnenwaards linksom, waarbij hij dus linksom moet buigen, doet hij honderd x beter dan schouder binnenwaards rechtsom, waarbij hij rechtsom moet buigen.
Jolindaa schreef:Dus als ik het goed begrijp, denk ik dat het probleem links zit, maar eigenlijk zit het rechts? En moet ik dus rechts oppakken en links loslaten, ten allen tijden, om zo de juiste balans te kunnen creeeren?
Jolindaa schreef:Ik moet zeggen dat hij rechtsom, dus de kant waarop hij makkelijker buigt, sneller zijn impuls verliest.. Maarja dat is misschien dus ook niet zo gek als ik lees wat hierboven staat. 23 komt Navanja!
!
! Het doet nogal zeer, dus dat moet allemaal even oprekken. Ik doe het zoveel en zolang mogelijk, dus van hieruit gaat het steeds beter en houd ik dat steeds langer vol.