Ik had al eerder gereageerd, maar ik heb mijn paard nadat dit vaker gebeurde (lees, begon met rijden, later viel het ook op als ze rustig in de wei liep) meteen mee naar dierenarts geweest, die is eerst langs komen, want ik dacht ontsteking of iets (knie was warm).
Maar dierenarts wou foto's laten maken. VOlgende dag naar kliniek en foto's laten maken.
Was niets op te zien, daarom zei hij toen dat het de spieren waren. Hij gaf ook meteen aan, blijven werken. Balkjes lopen (aan de longeer in begin) vooral omdat ik met erop rijden kon vallen met haar. Dit gedaan en daarna werd het zeker beter. Heb er ook nog een fysio bij gehad, die vond dat ik 'te voorzichtig' was. paard had alles soepel en moest vooral doorgaan en 'zelfvertrouwen' krijgen, het paard moest wat sterker worden, maar meer niet. Paard is nu 5 en ik werk nog steeds met haar eraan, maar sinds 3 maand zie ik haar niet meer door het been zakken, soms in een rare bocht nog beetje. Maar dat gaat ook vanzelf weg!
Daarom, dierenarts is zeker niet verkeerd, even een foto laten schieten kost de wereld nog niet.
Daarna voel je jezelf ook 'veiliger' in het aan het werk gaan
Had ik in ieder geval wel!
Succes met je paardje