Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
datbenik13 schreef:jaa ik kan dat wel oden maar ik moet die pony erop zeten en zij heeft zelf ook bokt.nl en ik weet niet of he mag omdat zij liever niet heeft dat iedereendiepony kent ofzo. ijk snap het zelf oo kneit ik wil het wel doen maar ik wil geen problemen.

joy_1999 schreef:dit slaaat nergens op ze vraagy wat ze moet doen om haar pony te laten springen niet gaan jullie het hebben over een foto ???

datbenik13 schreef:het kan toch niet aan mij lichen als die pony gewoon niet kan sprignen ?? hallo hij heeft 6 jaar lang op de wei gestaan en kon niks hij kan nu rijden ongever anderhalfjaar en hij loopt gemakkelijk over balkjes heen e jullie zeggen dat het MIJN SCHULD IS ?? en een instructrice weet ook niet alles hoor.. we izjn toch ook maar mensen
Sorry hoor maar vind die kleine ettertjes echt heilig) of voor ruitertjes van een jaar of 10 maar niet voor iemand van 13 die een shetlander over een sprong durft te dwingen.
. En anders heb je altijd je moeder nog ^^.