Maargoed mijn situatie: Ja ik heb geld, ja mijn paard heeft dekens en ijzers en ja ik rijd bitloos en NEE ik begeef me niet onder bitloze ruiters want ik ben de enigste op stal.
Dus heel dat bericht van je klopt naar mijn inziens niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Somebitch schreef:Maar OOK geld. Dusja dat vind ik heel erg dat je dat zegt. Jou bericht komt over dat het bij bitloze ruiters zo goedkoop mogelijk moet en ze nergens geld voor hebben. Dat slaat nergens op vind ik.![]()
Maargoed mijn situatie: Ja ik heb geld, ja mijn paard heeft dekens en ijzers en ja ik rijd bitloos en NEE ik begeef me niet onder bitloze ruiters want ik ben de enigste op stal.
Janine1990 schreef:Somebitch schreef:Maar OOK geld. Dusja dat vind ik heel erg dat je dat zegt. Jou bericht komt over dat het bij bitloze ruiters zo goedkoop mogelijk moet en ze nergens geld voor hebben. Dat slaat nergens op vind ik.![]()
Ik heb nergens gezegd dat alleen bitloze ruiters mensen op 'andere' ideeën brengen. Er zijn ook tig bitruiters die er geen snars van hebben begrepen. Daarbij zul je niet alleen met fysieke mensen in aanraking komen, ook op internet worden voldoende ideeën geventileerd.